Wat is dit?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door littledreamer, 19 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Sinds een aantal dagen heb ik als ik ga liggen flinke steken en krampen in me vagina. Het lijkt alsof het uit elkaar probeert te scheuren (haha Zo voelt t ) Ook al 2 keer dit gevoel op de wc gehad. Maar heb geen blaasontsteking dit is net gecontroleerd.

Ook heb ik veel afscheiding heel waterig.
    Krijg er SOMS harde buiken bij neit altijd.
    Op het moment van zo een kramp is de kleine ook heeeeeel onrustig.

Als ik op internet google op indalingsweeen enzv. komt het niet overeen met mijn gevoel.

Heeft iemand dit ook ooit gehad.

(Missschien is dot een domme vraag maar het is me eerste zwangerschap en allemaal erg dichtbij aan het komen ;));)

2. Lolala

Lolala Niet meer actief

*lees mee*
    Heb er ook last van en geen idee wat het is, ben benieuwd dus naar de antwoorden....:)

3. meidenhuis

meidenhuis Niet meer actief

je banden die nu nog meer op spanning staan???

4. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    IK heb het ook en andere meiden die ik 'live' ken, hadden het tijdens hun zwangerschap ook. Schijnt toch van het indalen te komen. Geen indalingsweeen, maar meer het hoofdje (of in mijn geval het kontje) dat zich vastzet in het bekken, en met sommige bewegingen voel je dat als een pijnlijke messteek.

5. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ik had dat ook..en bij mij was het dat de baby aan het indalen was. voelde alsof hij elk moment zn hoofdje erdoor zou duwen en dan zeggen HAI MAM HIER BEN IK!!! maar hij was aan het indalen. vraag het toch voor de zekerheid even aan je v.kundige

6. butt3rfly

butt3rfly Actief lid

8 mrt 2008
    434
    0
    0
    omgeving Gouda
    Ik denk dat het gewoon toch indalen is hoor!

7. Eliza1986

Eliza1986 Bekend lid

12 mei 2009
    517
    0
    16
    Zoetermeer
    Ik heb hier ook heel erg last van vooral als ik loop. Doet soms echt mega zeer. Vanmiddag liep ik in de c&a en hield het ff niet meer.

Heb ook 't idee dat ik met een bal tussen mijn benen loop;)

De verloskundige zei tegen mij dat hij aan het indalen is en al vrij laag ligt.

8. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Indalen, denk ik. Mijn meiske is al helemaal ingedaald, en dat ging idd met dit soort 'horten en stoten' gepaard, maar ook met lichte indalingsweeen. Dat gevoel van een bal heb ik trouwens totaal niet, alleen wel meer druk richting schaambeen en blaas.

9. Eliza1986

Eliza1986 Bekend lid

12 mei 2009
    517
    0
    16
    Zoetermeer
    ow mijn blaas en schaambeen ontgelden het momenteel ook echt heeeeel erg hahahaha. Kan soms echt nie normaal lopen haha

10. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Dank je wel voor jullie reactie!!
    Toch fijn om te weten dat meerdere deze klachten hebben.

11. muis26

muis26 Fanatiek lid

indalen! heb ik ook met sam gehad, die controle na die steken van onder, lag sam helemaaaal goed ingedaald :D
    rot gevoel he? maar ook wel fijn gevoel, want de natuur doet zn werk!

Succes met de laatste loodjes!

Liefs muis

Deel Deze Pagina