ik weet niet wat ik heb deze week

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door vlademira, 30 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlademira

vlademira Niet meer actief

ik weet niet wat ik heb hoor.
    ik doe verschrikkelijk kortaf tegen mijn man
    zo ben ik normaal nooit .
    hij zegt tegen mij maakt niet uit doe ik toch ook wel eens tegen jou begin ik opeens te huilen
    ook kan ik de hele dag wel slapen ben zo moe en al 3 nachten achterelkaar dromen ik droom normaal nooit
    ook kan ik niet van de bananen en koekjes afblijven (vond bananen altijd verschrikkelijk vies ) ik hoef maar een banaan te zien of te ruiken en ik wil hem hebben.
    (mischien een beetje raar ) maar als ik met mijn vinger naar binnen ga (in mijn vagina ) heb ik het idee dat i mijn baarmoeder kan voelen heel vreemd
    maar mijn stemmings wisselingen zijn echt erg het ene moment ben ik super vrolijk het andere moment barst ik in huilend uit weer het andere moment ben ik super chagerijnig.
    zo dat lucht ff op dat ik het opgeschreven heb

2. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    kan toch nog makkelijk aan je hormonen liggen ze zeggen niet voor niets 9 MAANDEN ontzwangeren dat is gewoon ECHT zo, qua lichaam maar zeker qua hormonen, vaak na een paar maanden, vind je een beetje je plekje terug (na al die hectiek) daar ben je nu gewoon daar gewoon erg mee bezig.
    Je eigen plekje weer terugvinden met een balans tussen mama zijn en jezelf. GUN jezelf die rust en de tijd om die balans te vinden.

Ik zie dat jullie alweer bezig zijn om zwanger te worden ja dat zou dan niet echt een aanrader zijn, eerst balans en je leven goed indelen dat er weer rust is DAN PAS weer verder en meer willen..

3. vlademira

vlademira Niet meer actief

ik heb het verder helemaal niet gehad naar mijn zwanger schap en ons zoontje is ook super makkelijk dus het is ook geen stress zou het eventueel kunnen dat het al raak is ?

4. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Bericht verplaatst naar Zwanger worden.

Deel Deze Pagina