toch zwanger?!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door suusvdw, 22 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusvdw

suusvdw Actief lid

25 jun 2008
    475
    1
    0
    verpleegkundige
    Noord-Brabant
    Hallo,

Ik ben voor de laatste keer ongesteld geweest op 30 mei.
    Ik moet wel zeggen dat ik een erg onregelmatige cyclus heb en natuurlijk pas 5 maanden geleden ben bevallen.
    De vorige cyclus dacht ik ook dat ik misschien wel een zwanger kon zijn, maar toen bleek het toch niet zo te zijn.
    Maar nu hebben we het echt 2x onveilig gedaan, maar ja het moet wel heel raar lopen als ik daardoor zwanger ben geworden.
    Begrijp me niet verkeerd, ik zou het super vinden. We wilde eigenlijk als onze dochter 7 maanden proberen om weer zwanger te worden.
    Nu durf ik eigenlijk niet te testen, bang voor de uitslag.
    Ik heb een week geleden nog getest en toen was het negatief.
    Maar nu een week later ben ik nog niet ongesteld, wat denken jullie toch weer testen? Ik wil eigenlijk zaterdag of zondag weer testen.
    Heb zelf wel het idee dat ik wel eens zwanger kan zijn, maar ben ook bang om dit te denken.
    Dit om een teleurstelling te voorkomen. Maar sinds 30 mei niet meer ongesteld is toch wel een hele tijd niet?

gr Suzanne

2. 4days

4days Niet meer actief

Ik denk eerlijk gezegd dat je niet zwanger bent. Ik ben nu al 10 maanden geleden bevallen, en nog steeds is mijn cyclus heel onregelmatig en duurt het soms wel een paar weken langer voordat ik ongesteld wordt, dat mijn lichaam gewoon een ronde overslaat ofzo. Maar natuurlijk kun je altijd testen voor de zekerheid, want het kan uiteraard wel. Ik zou er gewoon van uitgaan dat het niet zo is, en toch testen. Zo maak je jezelf niet blij om niets, maar heb je wel duidelijkheid.

3. suusvdw

suusvdw Actief lid

25 jun 2008
    475
    1
    0
    verpleegkundige
    Noord-Brabant
    Ik ben de vorige keren wel na een week of 6 ongesteld geworden. Nu duurt het toch wel langer.
    Heb wel wat klachten, maar ik probeer er inderdaad niet van uit te gaan dat ik zwanger ben. Als ik in het weekend nog niet ongesteld ben dan ga ik weer testen.

4. kylain

kylain Bekend lid

7 mei 2008
    928
    0
    16
    Orthodontistassistente
    Zoetermeer
    Hoi Hoi,

Het hoeft niet raar te lopen om nu zwanger te zijn als je 2 x onveilig sex hebt gehad hoor:) Je bent nu heel vruchtbaar na je bevalling. Kan het weten want ben nu zelf ook zwanger van een tweede...wel een beetje geplanned maar toch wel erg snel raak!

Ik dat je snel duidelijkheid krijgt...

Groetjes Kylain

5. suusvdw

suusvdw Actief lid

25 jun 2008
    475
    1
    0
    verpleegkundige
    Noord-Brabant
    ik hoop ook dat ik snel duidelijkheid krijg.
    Heb wel klachten, zoals misselijkheid, pijnlijkere borsten, enz.
    Maar vind het wel erg spannend om te testen, dit weekend zal ik meer weten.

Deel Deze Pagina