durf niet te gaan testen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door baby, 8 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baby

baby Lid

3 sep 2006
    68
    0
    0

Ben 2 jaar geleden gestopt met de pil. We dachten toen rustig aan te doen. Komt het, dan is het goed, komt het nog niet dan is het ook geen ramp. Maar nu twee jaar later hoop je toch elke maand stiekem dat het nu wel raak zal zijn.
    Ben nu al negen dagen overtijd, maar durf nog niet te gaan testen. Bang dat het toch weer een terleurstelling zal zijn. Ik voel wel wat rare steekjes in mijn buik, maar heb voor de rest geen echte symptonen. Ik voel me dit keer wel zwanger, maar misschien wil ik wel het zo graag dat ik me zwanger voel.
    Heb eigenlijk geen vragen of zo, wil alleen mijn hart even luchten.

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    8) 9 dagen overtijd!!! Anders had je een regelmatige cyclus? Als dit zo was, zou ik wel gaan testen hoor! Jij wilt dus liever in onzekerheid zitten? Doe nu maar een test, wie weet... ;) Nu heb je je hart gelucht (voor een gedeelte) want dat andere gedeelte in je hoofdje loopt volgens mij te malen.. Doe maar! Is t niet zo, dan weet je wel waar je aan toe bent! En is t wel zo.... Nou dan zie ik je wel bij t 'Ik ben zwanger' forum. Ik zal voor je duimen en duimen en duimen en duimen tot ik geen duimen meer over heb. Heb je wel een test in huis?

3. maloeke

maloeke Actief lid

2 jun 2006
    291
    0
    0
    pfffff negen dagen???????ik test gelijk al de volgende dag,weet je gelijk waar je aan toe bent!heb nu zelfs al drie dagen van te voren getest haha!!negatief wel maar ja,des te blijer ben ik zometeen als ik eens een positieve test heb haha!!!ga heel hard voor je duimen!!

liefs maloeke

4. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    idd dan weet je waar je aan toe bent, je zo opvreten is ook niks....succes!

5. baby

baby Lid

3 sep 2006
    68
    0
    0
    Tja, ik weet het. Jullie hebben ook allemaal gelijk. Ik ben wel eens overtijd, maar negen dagen is wel erg lang ja. Ik ga ook wel testen, maar wou even het weekend nog afwachten. Volgende week dinsdag zijn we precies tien jaar bijelkaar, wil hem zo graag een positieve test cadeau geven.

6. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    kan je dan niet ff een test doen voor ons, dan kijk je er zelf niet naar en plaats je een foto hihi, ik word helemaal kriegel van al die bijna testers hier, zooooooooo spannend, neeeeee kheb niet last van mn hormonen :rolleyes: hihi

7. baby

baby Lid

3 sep 2006
    68
    0
    0
    Haha, ja het is zo verschillend. De helft wilt het zo snel mogelijk weten en de andere helft durft net als mij die test nog niet te doen, bang voor de terleurstelling. Maar goed, maandag ga ik testen en hopelijk kan ik mijn man dinsdagavond bij een romantisch diner het beste verjaardagscadeau geven, anders wordt het gewoon een lekker geurtje. Ik hou jullie op de hoogte.

8. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :) Nou ik hoop dat t t mooiste kadootje wordt wat hij oooooooiiiiit heeft gekregen! Heel veel succes, laat je t ons maandag dan al weten? ;)

9. baby

baby Lid

3 sep 2006
    68
    0
    0
    Ik bedoel natuurlijk onze tienjarig jubileum cadeautje.

10. baby

baby Lid

3 sep 2006
    68
    0
    0
    Jullie zijn de eerste die het mogen weten, haha. Nog eerder dan mijn man waarschijnlijk.

11. baby

baby Lid

3 sep 2006
    68
    0
    0
    Jullie zijn de eerste die het mogen weten, haha. Nog eerder dan mijn man waarschijnlijk.

12. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :) Ik hoop dat je vannacht kan slapen! ;) Owh.. en morgen.

13. Daiquiri

Daiquiri Niet meer actief

He Baby,

snap je ook best wel...heb pas getest toen ik 6 dagen overtijd was....helaas negatief maar ondertussen nog steeds niks geen ongesteldheid in zicht hoor...zit volgens mij nu ook op dag 8 of 9.....je zou de tel ervan kwijt raken...

Ik heb het trouwens ook lang uitgesteld hoor....had zoiets van....als ik zwanger ben, dan weet ik het nog snel genoeg

14. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik heb vanmorgen een testje gedaan, en deze bewaard tot nu toe.
    Ik deed de test om 7.00 uur...en had geen daglicht. Ik dacht dus dat ik niks op de test zag staan.

Maar nu werd ik vanmorgen om 11.00 uur wakker, dus 3 uur later, en toen zag ik dat er een heel dun lijntje stond. Echt vreselijk, ik weet dus niet of dat lijntje er al eerder stond, dat ik gewoon niet goed heb kunnen zien toen het nog niet licht was buiten. Als ik zwanger zou zijn dan zou ik nu bijna een maand zijn, dus erg pril, en waarschijnlijk heb ik dan nog niet veel hormoon aangemaakt, waardoor het streepje ook dun is. Maar hij staat er wel!!!! Heb wel eens eerder een test gedaan, en een paar uur later gekeken en die bleef gewoon wit!

Pfffffff!!!! ](*,)

Hellupie!

15. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    dan is ie toch echt niet geldig hoor,na 10 minuten mag jeniet meer aflezen,gauw nog 1 doen joh!

16. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    Waarom is ie dan niet geldig meer? Ik kan het nergens vinden op internet...... Ik bedoel, of je het nu of later afleest, er kan toch niet ineens hormoon in die test zijn gesprongen waardoor dat streepje blauw is geworden?

Volgens mij staat er in de bijsluiter gewoon dat ie niet geldig meer is, voor het geval dat....dat ze niet aansprakelijk gesteld kunnen worden mocht je toch niet zwanger zijn. Ja, ik hoef nu niet meer te plassen en ik wil het doen met m'n ochtendurine....maar nu geen tijd meer om test te halen.....ik wist gewoon zeker dat ik zwanger was....en dat denk ik eigenlijk nog steeds...alleen die bevestiging wil ik zo graag!

17. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    ik heb het wel gehad dat een test na een paar uur opdroogde en op de plek waar normaal het streepje kwam je wat zag maar wa toch echt niet zwanger hoor

18. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    ik bedoel wie weet ben j het gewoon wel!! ik zou voor de zekerheid ng wel 1 doen dan heb je duidelijkheid en ik heb nooi tmet ochtendurine getest hoor dat hoeft tegenwoordig ook niet meer, ik testte ook altijd 1 dag na mn nod of op mn nod al

19. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    Owww, ok :oops:

Ja? Maar goed...was het toen bij jou ook blauw van kleur? Ik zie duidelijk een blauw streepje (alleen een dunnetje)....maar goed..ben bang dat ik teleurgesteld word nu ik dit streepje heb gezien, en wacht liever nog een week, misschien dat er dan meer hormoon is aangemaakt....

20. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    nou ja als je denkt dat deze echt posi is zal een die je vandaag doet ook posi zijn hoor!! enniet mee rin het donker testen he!!!!!! kan je geen fotomaken dan? welk merk heb je gebruikt eig?

Deel Deze Pagina