Hopelijk magik hier even mijn hart luchten/vraag stellen. Ik heb nu al ruim 5 dagen lang last van het af en aan naar het toilet gaan, ik plas me naar! Ikben gewoon ongesteld geworden, maar nu zegt een collega dat er zoveel kan. K heb geen pijn bij het plassen en mn urine is ook niet donker. Hebben jullie een idee? Bedankt alvast!
Zijn het kleine plasjes? Of zijn ze de moeite waard? Als het kleine plasjes zijn, op nasr de huisarts. Kan toch blaasontsteking zijn. Bij grote plassen.... ga eens kririsch kijken naar wat je drinkt en eet. Als dat allemaal normaal is, naar de huisarts -> hart?... Maw, bij twijfel naar de huisarts. Succes
?? Kan dat met mn hart te maken hebben? Jakkes.. Maar goed kzat er aan te denken als het volgende week nog zo is om even te bellen naar de dokter. Ik drink normaal, niet teveel en ook niet te weinig. Bedankt voor je reactie, ik wacht het even af. Groetjes
Ja jakkes, ik snap t. Ik heb ook n dag moeten nadenken of ik t wel zou schrijven.... maar aan de andere kant.... Als het weg gaat kan het ook aan je voeding gelegen hebben. Onbewust vochtafdrijvers gegeten, asperges oid. Dus niet te veel zorgen maken. Maar bij onzekerheid naar de huisarts