Hoi allemaal, Sinds gister heb ik last van afscheiding is dit normaal rond de vijf weken?Misschien loop ik mezelf gek te maken maar ik dacht dat je pas in een later stadium hier last van krijgt. Hoop niet dat het vruchtje nu los gaat laten Alvast bedankt voor jullie reactie
Wat voor kleur afscheiding is ook belangrijk.. Meer normale afscheiding is wel normaal voor zover ik weet
Ik heb dat ook! Het is wittig/cremig en vrij vloeibaar bij mij. Soms voel ik het er gewoon uitlopen Is normaal volgens de gyn! Ik had het mijn vorige zwangerschap ook.
Het is witte afscheiding en idd een beetje cremig. Zie trouwens dat wij gelijk lopen MaDe87 leukk Moest net spugen nadat ik yoghurt had gegeten ( niet echt mijn favo voedsel) en ben misselijk met vlagen, zal dan nog wel goed zitten Yayy
We lopen inderdaad gelijk! Klets je ook al mee bij de jaarwisselingsmama's? Misselijk ben ik gelukkig niet, maar hier komen en gaan de kwaaltjes sowieso. Vandaag nog geen last gehad van mijn borsten en/of liezen. Terwijl dat op andere dagen wel weer is. Maakt een mens soms onzeker, maar ook dat hoort erbij!
Hihi hier ook nog geen last van de borsten tenminste vandaag. Ik drukken erop ma zelfs dat doet geen pijn :/ Sinds vandaag ook weinig zin om te eten terwijl dagen ervoor ik, geneigd was alles in me mond te stoppen. Heb jij daar last van? Nee ik klets nog nie mee daar, waar kan ik dat forum/topic vinden Liezen heb ik geen last van, heb jij je eerste echo al gehad?
Nee ik heb net ook zitten voelen en knijpen doet geen pijn vandaag Het topic staat bij zwangerschapsclubs geloof ik! Ik heb eerste echo gehad inderdaad. Maar alleen omdat ik het niet vertrouwde. Eigenlijk zou ik pas 27 mei aan de beurt zijn.Wanneer mag jij? Met eten merk ik (nog) niks geks.
Hahah echt grappig hoe wij vrouwen zo bezig zijn met hun lichaam. Zal eens kijken en joinen. Haha stel je eens voor dat je echt om 12 uur ligt te puffen. Ik mag 15 mei voor me eerste echo, super spannend. Had vanaf 16 april tot nu vakantie dus de tijd ging zooo langzaam. Kannie wachtten tot ik weer kan werken dan schiet het tenminste een beetje op. Net al weer lopen bunkeren haha heb je ook zo'n dorst? Hihi dit wordt men eerste kindje dus alles is nog zo nieuw voor me
Haha ja alles voel je, stom he! Aftellen tot 15 mei, duurt lang vind je niet? Hier ondertussen weer last van bovenbenen, liezen en uiteraard moest ik net mijn inlegkruisje weer vervangen Ik heb niet meer dorst dan normaal, wel een koortslip (hormoonuitbarsting?) Fijn weekend! Ik heb twee verjaardagen, dus druk!
Duurt volop lang, had eigenlijk verwacht dat ik eerder kon komen. Omdat ik via ivf zwanger ben geraakt. Vandaag 2 jarig jubileum dus wezen onbijten. Ik drink echt heel weinig normaal maar nu blijf ik dorst houden. Heb nog gezocht naar die club ma ken hem niet vinden Zit nu maar bij een andere..
Afscheiding had ik ook enorm, en nog steeds, maar niet iedere dag. En ook heel veel dorst rond 5wk, maar dat nam af na een paar dagen. Dat heb ik nu niet meer. Wel misselijk, maar bij vlagen. Tja, geen peil op te trekken
eergisteravond rose bruin verlies bij afvegen ... pfff en dag erop ook nog maar werd bruiner dat stelde me wel gerust omdat ik bij me vorige zw schap het met 12 weken had en dat is oud bloed wat uit je baarmoeder moet, had toen ook 2 dgn last gehad en nu weer (het is wel minimaal wat ik had) ja schrikt toch effe goed
http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/436254-jaarwisseling-30-december-7-januari-2014-mamas.html Dit is m! Kijk maar Smiley: oud bloed hoeft inderdaad helemaal niks te betekenen! Zelfs als het rood wordt, kan het nog alle kanten op. Waren we maar vast het eerste trimester door he dames!
kan je wel zeggen! moet trouwens wel sinds ik dat had (nu niet meer) veeeeeel plassen en grote plasjes! zitten op de helft van de 12 weken!
Hoi meiden, Vandaag weer wezen werken na twee weken vrij.. Zo nou op de fiets was ik al wat misselijk lopen kokhalzen, toen ik eenmaal op werk 2 broodjes op had moest ik er toch aan geloven. Verder weinig last, toen me bh uitging geen zere boobs, en weinig buikpijn. En bij jullie @MaDe87 tnxxx hihi ga gelijk ff tjekken. Fijn weekend gehad?
Heb die afscheiding de laatste paar dagen meer bij het plassen dus voel het er niet meer uitlopen. Dorst had ik op me werk ook minder vandaag, nu ik thuis ben, pfff. Snachts wordt ik zelfs wakker van de dorzst
Ja dat .. eerst onwijs veel afscheiding vandaag dat slijm en dat gaat zo weer over in afscheiding haha.. bah