voor mijn zwangerschap voelde ik mijn ei nooit. nu 12 weken na de bevalling had ik 3 dagen pijn aan de linkerkant van mijn onderbuik, heb ovulatietest gedaan en die was positief. zou het mijn ei zijn die ik voelde? we zijn nu trouwens NIET bezig voor een tweede maar ben gewoon nieuwsgierig of mijn cyclus al weer op gang is (ik geef namelijk borstvoeding)
Dat is heel goed mogelijk. Na mijn 2e 'zwangerschap' (miskraam dus) voelde ik het ook ineens. Ik heb het toen hier aan de verloskundige gevraagd en die gaf aan dat een zwangerschap (zelf zo kort) veel kan veranderen in je lichaam. Het is dus heel goed mogelijk dat je nu ineens je eisprong kan voelen. Bij mij is het in elk geval echt onmiskenbaar. Het voelt bij mij als een sterke kramp (precies bij de eierstok waar het eitje vandaan komt) met een 'plop-gevoel' en dan is het ineens over.
met bv heb je wel een eisprong, dit zei de gyn nog bij de nacontrole, toen heb ik dat gevraagd. Dan heb ik zeker mijn ei gevoeld, was idd 3 dagen en ineens over!
We hebben het maar zwaar niet?Ik heb sinds een 2 mnd een aggressieve eisprong en deze keer is mijn ongi Extreem pijnlijk! Getsie elke 2 weken pijn! hihi Knuffs ikke
Ook ik voel nu ineens mijn eisprong, tenminste dat denk ik... In april heb ik een MA gehad en daarna gecurriteerd. Na 4 weken controle bij de gyneacoloog en zij vertelde mij dat er een eisprong aan zat te komen. Heb een aantal dagen steekjes, rechts in mijn zij/lies gehad. Nadat ik ongesteld was geworden ben ik met de pil begonnen. Dat hij onbetrouwbaar is de eerste maand heb ik nu wel gevoeld. Sinds een aantal dagen weer die steekjes, pijnlijke borsten als ik geen BH aanheb en vandaag zelfs bij het trappen lopen voel ik het. De steekjes zijn het meest aan de rechterkant maar af en toe ook aan de linkerkant. (was met mijn MA zwanger van een tweeling) Misschien dus twee eitjes ? Is het niet raar dat je er meerdere dagen last van hebt en dat je borsten wat pijn doen ? Groetjes Monique
hahaha, ik voel mijn eisprong ook altijd, en dan is die menstuatiepijn tevoren niets vergeleken bij de pijn van mijn eisprong, en mama mo, mijn libido stijgt ook als een gek als die eisprong plaats vind Is denk ik ons voortplantingsinstinct !
Ja, ik voelde mijn eisprong ook altijd, het deed zelfs zeer! Wel heel makkelijk als je zwanger wil worden.