Hoi allemaal Vandaag zijn wij 5 weken en 5 dagen zwanger van onze 1ste kindje Geheel onverwacht maar oh zo welkom! Kan nu al haast niet wachten 26 augustus krijgen wij onze eerste echo Mijn belletje begon te rinkelen toen ik een aantal dagen overtijd was, wel met lichte menstruatiekrampjes en mijn linkerborst gevoelig was sinds ongeveer 5 dagen dat ik af en toe met vlagen wat misselijk ben en een brandende gevoel bij de baarmoeder Nu krijg ik een soort van drukkende pijn bij mijn darmen en wanneer ik ga liggen lijkt het iets af te zakken. Kan dit de groeiende baarmoeder al zijn die tegen mijn darmen drukt? Omdat ik nu nog maar 5+5 weken zwanger en dit de eerste is alles nog een beetje nieuw voor mij en ben ik af en toe wat onzeker. Ook als ik moet niezen of hoesten voel ik de druk bij mijn baarmoeder Nu vroeg ik mij af of er iemand is die dit herkent en of dit normaal is? De druk op de darmen voel ik trouwens alleen aan de linkerkant
Ik heb eigenlijk het zelfde maar ben een week 1,5 week korter zwanger dan jou. Soms ook felle steken links. Misschien dat het er dan toch bij hoort. Wij hebben 25aug eerste echo
Je baarmoeder groeid deze drukt je andere ingewanden omhoog. Dit kan rommelende.darmen darmen veroorzaken drukkend gevoel bij liggen. Steken in liezen is banden pijn. Dat zijn de banden waar je baarmoeder aanhangt en Door groeien gaat dat zeer doen. Ik heb 25 aug me eerste echo van mijn 4e kindje. En zelf had ik enorme banden pijn in de 4e week.