3 weken geleden (week na me ongi) had ik last van me borsten, werden hard en gevoelig, mijn tepels waren overgevoelig en 2x zo groot (eromheen) was af en toe misselijk gewoon vlagen. was naar de dokter geweest en ze zei: of last van hormonen of je bent zwanger.. heb meteen zwangerschapstest gedaan .. negatief. Ik heb deze maand ook heel veel geplast, alsof er iets op mijn blaas drukt. Nu zijn mijn borsten alleen nog gevoelig, en mijn uit tepels komt een beetje vocht, heb wel al 3 weken last van mijn maag( precies onder mijn ribben) weer naar de dokter gegaan. ze zei dat ik misschien last had van mijn darmen maar stoelgang gaat verder prima. Nog steeds heel vaak plassen. ook heb ik last van warmte aanvallen... nu heb ik weer mijn rode periode maar dat zegt ook niet alles.? wat moet ik doen? heb al 2x test gedaan. 3 weken geleden en vorige week.. allebei negatief
hallo vdv, Als je echt menstrueert zal je niet zwanger zijn, helaas. Ken je je eigen cyclus al een beetje, of ben je pas net gestopt met de pil? Afhankelijk van de lengte van je cyclus kan je ongeveer de dag van je ovulatie inschatten, hoewel dat moeilijk is als de cycli erg onregelmatig zijn. Ook 'ontpillen' kan soortgelijke klachten geven. laat me iets weten? groetjes.
Hai vdv, Rood is helaas toch (vaak) een menstruatie. Maar waarom twijfel je? Is het anders als anders, minder, of anders van kleur? Hoe lang ben je gestopt met de pil (als je deze ooit hebt geslikt)? Heel wat vragen, maar met zulke informatie kunnen we iets meer mee Je zegt dat je al 2x getest hebt en allebij negatief, erg jammer voor je meid. Je kunt altijd nog voor je gemoedsrust nog een testje wagen. Succes.