Hoi Net was mn buuf hier, even thee gedronken, en toen kwamen we er dus op dat ik altijd voor mijn man thuis komt, nog even mn haar en make-up een beetje bij werk. Zij vindt dat echt onzin, mijn man moet me maar nemen hoe ik ben enz en zij ging dat dus echt niet doen voor haar man. Mijn man neemt me zeker hoe ik ben (hij neemt me vaak sochtends als ik net wakker word hahaha), het maakt hem niet uit als ik in mn jogging broek zou lopen, maar ik ben nog steeds gek op hem en vind het leuk dat hij me knap vind. Is dat nou echt zo raar, mn buuf deed echt alsof dat heel vreemd is als je al 10 jaar samen bent. Ik voelde me echt een sukkeltje. Groetjes Foxter
Nee hoor ben het helemaal met je eens! Al moet ik wel zeggen dat ik tegenwoordig er wel eens wat vaker ( slonzig bij loop dus trainingsbroek makkelijke trui maar dat is s'avonds bankhangenhaha) voor de rest ben ik ook van mening dat je nog best, je best voor elkaar kunt doen
helemaal mee eens, maar lekker in joggingsbroek en zonder make up op de bank moet ook kunnen. ik vind mijn man trouwens veeeeeeel aantrekkelijker als hij gel in zijn haar heeft.
Ik let daar na 7 jaar nog steeds op. Maar heb wel zo mijn periodes Hij weet het snel genoeg als ik niet goed in mijn vel zit, dan heb ik zijn kledingkast geplunderd en dus zijn trui aan. (heerlijk af en toe!) maar over het algemeen doe ik wel een beetje mijn best voor hem.
ik maak me nooit op ! haha , gebruik nooit make up , haar word amper geborsteld wahaha enkel als ik de deur uitmoet , manlief vind het prima zo , voor hem mag ik zelf in jogging buiten , hij vind het helemaal niet erg en is fier op mij zoals ik ben met of zonder make up en goed liggend haar . maar als we dan eens weggaan , vind hij het eens zo leuk dat ik me mooi kleed , haar netjes etc
Nou, hier na 11 jaar ook altijd een make-upje op hoor Ik probeer er idd wel een klein beetje leuk en verzorgd uit te zien.. Maar voor hem hoeft dat allemaal niet, zegt ie Misschien dat ik het dan ook wel meer voor mezelf doe..
Ik doe er niet iedere dag veel moeite voor, maar zeker wel met enige regelmaat. Dat betekent: regelmatig lichaamshaar verwijderen , soms een leuk lingeriesetje kopen en dragen, leuke kleding en make up voor een avondje uit etc. Nogmaals: ik doe dit niet meer iedere dag, maar wel regelmatig. Wij zijn nu ruim 13 jaar bij elkaar en ik weet dat hij het leuk vindt als ik dit doe. Dan vind ik het van mijn kant een kleine moeite om hier aandacht aan te besteden. En ik voel mezelf toch altijd net ietsje lekkerder als ik er verzorgd uitzie, dus ik doe het ook voor mij!
Ik kleed mezelf altijd mooi je kan dan wel zoveel jaar samen zijn maar manlief wil ook ies leuks om naar te kijken hij is verlieft geworden op nuke met Make up etc etc dus dat doe ik nog steeds.. Edit: Helemaal mee eens
Ik maak me sowieso elke dag op, omdat ik mijzelf gewoon niet mooi vind zonder.. Manlief maakt t weinig uit, maar ik doe dat gewoon voor mijzelf. Maar ik check zeker altijd nog even in de spiegel of alles er nog opzit naar behoren voordat hij thuiskomt. En zorg ook dat mijn haar en kleding gewoon leuk is. Maar zoals meerdere al zeiden, het is leuk meegenomen voor de man, maar doe het meer voor mezelf!
ja, dat vind ik zeker wel belangrijk,nouja, ook heel erg voor mezelf hoor. Ik ga de deur niet uit zonder een make upje etc, loop er wel altijd verzorgd en netjes bij (in trainingsbroek de straat op durf en doe ik dus niet in huis loop ik ook niet in een trainingsbroek ofzo (heb ik niet eens hihi) l Maar ja dus, ik wil er altijd netjes bijlopen en mijn man zegt ook wel eens dat hij dat fijn vindt.
Ik maak mij graag mooi voor mijn man, maar speciaal mijn make up bijwerken als hij thuis komt; nee. Ik werk het gedurende dag bij. En soms ook niet. Mijn haar is krullerig en altijd los, dat blijft wel in model, maar een beetje mascara, of wat camouflage bijwerken gebeurt wel. Ik bedenk me trouwens net dat ik dat meer voor mijzelf doe, voel ik me fijner bij, dan speciaal voor mijn man.
Ik maak me niet echt op (beetje mascara en rouge en dat is het wel), maar zorg wel dat mijn haar verzorgd is en dat ik leuke kleren aan heb. Zo voel ik me prettiger en dus ook mooier. Al moet ik zeggen dat mijn man me eigenlijk altijd mooi vindt en dat make-up van hem zeker niet hoeft. Ik doe dat dus inderdaad meer voor mezelf.
Ik heb me nooit druk gemaakt over hoe anderen me zien en dus ook niet toen voor mijn nu vriend. Ben zowiezo niet zo'n make-up mens en loop dus vaak met een blotekonten gezicht in huis/ over straat. Zo hebben wij elkaar ook leren kennen en hij vind me ook juist mooier zonder make-up (lees: mascara en oogpotlood) dan met. Kwa kleding is het maar net hoe ik me voel, wat niet in de was ligt en wat ik doen moet die dag. Hier maakt het dus maar weinig uit, we vinden elkaar toch aantrekkelijk, hoe we er ook uit zien die dag.
Hier net zo! Zelfs naar mijn werk zonder make-up. Ben helemaal au naturel. Bij een vorige werkgever wel eens make-up op gehad, totdat hij me eens vroeg "wat ik nu weer op mijn gezicht had". Ik ben blijkbaar leuker zonder make-up, hahaha.
Make-up? Wat is dat. Dat draag ik echt bijna nooit meer ( alleen als we ergens in de avond naartoe gaan) Sinds mijn man heeft gezegd dat hij vindt dat ik net zo goed geen make-up kan dragen ( want zonder ben ik net, zo mooi, ik had het niet nodig volgens hem) doe ik het ook bijna niet meer. Heerlijk, makkelijk.
Oh mijn man vind het ook verschrikkelijk als ik 'veel' make up op heb. Dus smokey eyes of lippenstift wordt hier niet gewaardeerd. Maar een beetje mascara, wat vlekjes weg werken en een lekker luchtje vindt hij wel mooi.
ik heb alleen een lijntje onder de ogen voor de rest interesseerd me het niet hij neemt me maar zoals ik ben en dat doen we! vind het altijd wel mooi als hij zijn kopie weer glad geschoren heeft en ik een geurte op
Ja, ik maak mij er druk om .. maar doe ik er wat aan? Nee .. Ik denk dat wat ik ook doe ik er toch niet meer uit zie, dus neem ik de moeite niet eens meer!
hier ook zo, al doe ik wel als we een avondje weg gaan expres een jurkje aan wetende dat hij dat mooi vind, met laarzen bij voorkeur. hihi. Make up maakt hem niets uit , nou ben ik donker van mezelf en valt dat niet eens zo onwijs op.