Het is erg gezellig vanavond op het forum.. Zie echt veel grotere non-topics voorbij komen! Zullen we dat ook maar in ieder topic gaan vermelden? Klik gewoon de pagina weg, je hoeft toch geen reactie achter te laten?
Dankjewel... (en ik wou even zeggen dat mijn reacties in het andere topic niet persoonlijk bedoeld waren, sorry als dat wel zo overkwam)
Helemaal mee eens! Sommige meiden zijn gewoon uit op reltopics! Bah!! Ts: too bad dat je niet kan gaan maar wie weet! En anders komt er vast nog eens een andere keer. trek je niets aan van die kansloze reacties. ieder zijn ding en Gaga is het jouwe. prima toch!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik Lady Gaga ook wel een goede artiest vind. Tenminste sommige statements die ze maakt vind ik wel erg krachtig. Snap dat mensen ( fans) daar wel iets mee kunnen of zich daarin kunnen vinden. Ik zou zelf nooit naar een concert gaan. Word al benauwd als ik er aan denk...zo massaal TS, jammer dat je niet kunt gaan. Volgende keer beter.
Ik snap wel dat je er onwijs van baalt hoor. Als je ergens fan van bent en die gene komt dan eindelijk weer naar NL, is het logisch dat je erbij wil zijn! Jammer dat het niet gelukt is, hopelijk heb je voor september toch nog een kaartje weten te scoren!
Wat een zeikwijven zijn er hier toch op ZP ... Er zijn zoveel doelloze topics in de lounge die helemaal niets te maken hebben met ZP, daar is de lounge toch ook voor ?? Reageer lekker niet als je toch niets zinnigs hebt te melden of ga dan lekker alle andere topics af en ga daar ook ff zeiken.. Tjiesus zeg ... Maar goed @TS: Hoop dat je misschien toch nog op wat voor manier dan ook aan kaartjes kan komen, ga voor je duimen !
Er komen vast nog prijsvragen langs dus misschien heb je daar wel geluk mee. Maar veel plezier voor degene die wle gaan en balen voor ts.
Nou ja zeg, moet er weer zo lullig gedaan worden? Ikzelf ga niet, vind lady Gaga wel leuk, maar that's it. Heb andere concerten in de planning staan. Sportief en erg aardig van je, TS dat je anderen een fijne dag toewenst.
Goh wat gezellig weer.. Ik heb toch wel grotere onzintopics voorbij zien komen dat dit. Wat maakt het nou uit? TS: jammer dat je niet kunt gaan. Ik hoor net op Q-music dat je vanaf vanmiddag 16:00 uur kaarten kunt winnen voor het concert van Lady Gaga. Dus wie weet??
waarom nu gelijk van die rot reacties als je het onzin vind reageer dan niet.elke.x dat gezeur op elkaar hier op zp kom op als het.goed is is hier iedereen volwassen ik hoop dat je nog aan een kaartje kan komen of wint
Ik vind het inderdaad erg sportief, want ik kan me voorstellen dat je erg teleurgesteld bent als je als zo'n grote fan zijnde geen kaartje hebt kunnen bemachtigen. Ik hoop dat je alsnog een kaartje te pakken kunt krijgen!
Hoi gaga Ik kan t me voorstellen dat je baalt lady gaga is super . Ik vindt t juist erg sportief van je om de andere meiden plezier te wensen groetjes