veel poepen.

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Eefke84, Jun 22, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

mijn kleine van bijna 5 maanden poept de laatste dagen wel 3,4 x per dag? eerst altijd 1 of 2 x. heb al gevoeld of ik soms tandjes voel maar nee:). verder is er niks. maar is het wel normala dat ze veel ineens poept?

2. brianda1980

brianda1980 Actief lid

Nov 26, 2007
    125
    5
    18
    Mijn dochtertje heeft dat ook. Vanaf ongeveer 5,5 maand begon ze meer te poepen. Eerst maar 1x per dag en toen ineens 4x per dag. Het is ook allemaal vaste ontlasting en dus niet dun. Teken dat het allemaal goed werkt:). Bij haar had het niets met tandjes krijgen te maken, want die waren er ineens zonder voortekenen. Maar elk kindje is anders natuurlijk.

3. soovi

soovi Fanatiek lid

Nov 1, 2007
    2,465
    582
    113
    Mijn zoontje heeft ook altijd veel gepoept. Nu soms ook wel 5 keer per dag.. Hij heeft er verder geen last van dus denk dat het niet zo erg is.

4. lindabreusers

lindabreusers Actief lid

Feb 9, 2008
    337
    0
    0
    Bas poept nu ook erg veel. Eerder 1x per dag nu zeker 7 keer en echt allemaal van die dunne zure luiers. Wel heel zielig, want hierdoor heeft hij een flinke luieruitslag. Dus dat is nu dik smeren. Hier zijn het wel tandjes, want ik zie ze al wel zitten, maar ze moeten nu nog doorbreken

Share This Page