ineens 's nachts weer een fles willen

Discussion in 'Baby en dreumes' started by suusvdw, Jun 22, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. suusvdw

suusvdw Actief lid

Jun 25, 2008
    475
    1
    0
    verpleegkundige
    Noord-Brabant
    Hallo,

een week geleden dronk onze dochter erg slecht.
    Dit is nu niet meer het geval, tenminste ze krijgt een stuk meer binnen en drinkt soms zelfs 200 cc per fles op.
    Maar nu begint ze 's nachts weer te spoken. Ze krijgt om 23.00u de laatste fles. Voorheen dronk ze dan soms maar 90 cc, maar sliep dan vlot tot 7.30u door. Nu drinkt ze 150 a 170 cc. Maar wordt nu veel vaker wakker per nacht. Ik moet er ongveer 5x uit voor haar speentje. En ze wil de laatste dagen elke nacht 1 nachtvoeding.
    Gisteren heb ik in de fles 1 schep rijstenbloem gedaan. Maar toen dronk ze maar 40 cc, omdat ze hier veel harder voor moet werken (moet vandaag nog een papspeentje kopen).
    Ik heb het idee dat ze honger heeft 's nachts, hoe kan ik dit voorkomen? Iemand tips? Ze krijgt 's nachts al voeding voor hongerige baby's.
    Hoe kunnen we er voor zorgen dat ze gewoon weer lekker een nachts doorslaapt, zonder voeding te willen?

gr Suzanne

2. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

Jul 2, 2008
    3,253
    16
    38
    Brabant
    Je kunt idd rijstebloem door de laatste voeding doen, maar het is geen garantie op doorslapen.
    het kan ook even een fase zijn, bij mijn zoontje was het ook eens in de zoveel tijd dat hij een paar nachten een flesje wilde, heb het toen gewoon gegeven, kon ik ook weer slapen. Hij kan ook een groeispurt hebben, dan willen ze ook even wat meer eten.

3. suusvdw

suusvdw Actief lid

Jun 25, 2008
    475
    1
    0
    verpleegkundige
    Noord-Brabant
    Ze slaapt al een hele poos door, dus hoop dat ze dit niet gaat verleren. Maar het kan inderdaad een groeispurt zijn, dat zou moet niet verbazen. Hopelijk blijft het bij een paar nachten, we hebben er nu 3 op zitten.
    Bedankt voor je antwoord.

4. Xociquetzal

Xociquetzal Actief lid

Jul 15, 2007
    438
    0
    0
    Huisvrouw
    uithoorn
    mischien is t juist net even te veel, dat ze dr krampjes of buikpijn van krijgt, dan willen ze 9 van de 10 keer nl ook een fles..of gewoon een fase??

Share This Page