Dag dames, vandaag is mijn NOD. Ik wilde even testen of de teststreep nog donkerder is geworden. Daarnaast leek het me leuk om te kijken of een ovulatietest ook reageert, hier lees je wel eens over op het forum Hieronder het resultaat haha roze is zwangerschapstest onderste is ovulatietest
gefeliciteerd !!!! die van mij had precies hetzelfde whahaha zelfde testen gebruikt ook Bij mij was volgorde alleen anders.....was aan de gang met ovu testen op zoek naar mijn ei en kwam uiteindelijk uit op een positieve zwangerschapstest
dat zeker !! want was direct na mijn derde miskraam dat ik weer zwanger raakte....dus dacht dat mijn cyclus nog op de rit moest komen. Heb geen idee wanneer mijn ei dan is geweest, want tussen de datums in heb ik alleen maar nog lichtere testen gehad......zo zie je maar, wonderen zijn de wereld nog niet uit
Ik wens dit voor ons beide.....en wens eigenlijk iedereen een voortvarende en mooie zwangerschap toe Ik ben er onderhand wel achter dat het al bijzonder is om een kindje te wereld te brengen....want ook al raak je makkelijk zwanger, het zegt nog niks of je dan ook dadelijk echt dat kindje in je handen zal hebben. Maar we blijven positief en leven van echo naar echo en van dag tot dag ....op naar zaterdag en dan weer een echo Geniet van je zwangerschap !!!