vraag over telefoon abonement

Discussion in 'De lounge' started by lievemama19, Nov 13, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

Mar 12, 2007
    1,813
    1
    36
    hallo dames

ik had een vraagje
    ik heb een abonement van vodafone, maar wil er eigenlijk vanaf, kun je een telefoonabbonement verkopen?

2. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    lijkt me niet. Want het blijft op jou naam staan. Ik weet niet wanneer je abonnement afloopt maar je moet het tenminste 3 maanden van tevoren opzeggen.

3. wendyfardo

wendyfardo Bekend lid

Jul 6, 2006
    737
    0
    16
    dedemsvaart
    je kan jezelf geloof ik wel afkopen dan betaal je het bedrag x aantal maanden van het afgesloten abbonement in 1 keer dat is dus wss een klap geld maar dan ben je er wel vanaf ;)

4. jovalene

jovalene Actief lid

Apr 17, 2007
    243
    0
    0
    Je kunt kijken of er iemand in jouw omgeving het over wil nemen en jou maandelijks gaat betalen
    In principe kun je nu al opzeggen maar het loopt gewoon zijn volledige tijd door.
    Afkopen is heel erg zonde je betaald gewoon alles wat je normaal nog per
    maand zou betalen in een keer en je hebt er niks voor en dat is zo zonde

5. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    vroeger kon je idd je abonnement verkopen dan werd het contract overgezet naar iemand anders maar ja of dat tegenwoordig nog zo is durf ik je niet te zeggen....

waarom zou iemand jouw abonnement over nemen? vaak krijg je bij het afsluiten van een of ander abonnement een gratis kado of gratis telefoon (nieuw) iemand die jouw abonnement over zou nemen zou dus eigenlijk helemaal niets krijgen of van jou (2ehands) dus ik denk niet dat er iemand op jouw abonnement zit te wachten eerlijk gezegd...

ik weet niet hoelang je abonnement nog duurt, maar je hebt meestal (soms maar een maand) 2 mnd opzegtermijn dus houd daar zowieso rekening mee....

succes

6. popje

popje VIP lid

Jul 20, 2006
    7,339
    269
    83
    NH
    misschien je rekening nummer veranderen van die genne die hem over neemt.?

7. Wup

Wup Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    4,912
    1
    36
    Volgens mij kun je op de website van vodafone (kun je inloggen met jou mobiele nummer enzo) het abonnement over zetten op iemand anders naam. Ik weet niet in hoeverre je je abonnement dus kan verkopen, maar dat zou je even op de stie moeten zoeken. Je kunt daar ook een vraag aan de klantenservice stellen via de mail, krijg je vrij snel weer een reactie terug!

Groetjes,
    Wup

8. jovalene

jovalene Actief lid

Apr 17, 2007
    243
    0
    0
    je opzeg termijn is altijd 3 maanden nooit korter

je kunt het rekening nummer wijzigen via vodafone

Share This Page