Veel puisten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MamaNoor, 7 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaNoor

MamaNoor Actief lid

14 jun 2009
    425
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb de laatste tijd heel veel last van puisten, vooral op mijn gezicht. Als ik niet zwanger ben, heb ik vrijwel nooit een puist, soms 1 als ik ongesteld moet worden. Ik voel me ook echt een monster hierdoor. Bij mijn 1e zwangerschap had ik het ook een beetje, maar niet zo erg als nu. Heeft iemand tips om iets tegen die ellendige dingen te doen? Is er speciaal iets voor zwangeren? En hebben jullie de hele zwangerschap last gehad hiervan of maar een gedeelte? Hoop dat het snel over gaat, ben nu 11 weken zwanger.

2. claire1978

claire1978 Actief lid

5 jan 2010
    438
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Oh, je klinkt aardig wanhopig;).
    Nu je ze hebt zal het idd door de zwangerschap komen en dan heeft het te maken met je hormonen. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar misschien dat het straks na je 12 weken minder wordt, door minder HCG??? Ik weet het ook niet hoor. Wel sneu dat je je een monster voelt. Het enige wat je weet is dat je er straks in ieder geval van af zal zijn na je bevalling. Het kan er helaas bij horen!

Succes, Claire!

3. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Ik heb het ook gehad! Mijn hele huid is veranderd deze zwangerschap (bij de vorige 3 ook nooit gehad).
    Is veel gevoeliger (overal) en idd veel last van puistjes in mijn gezicht decolleté.

Ik denk dat ik het zeker wel vanaf de 10e tot de 20e week heb gehad (die puistjes)!
    Nu weer 10 weken verder is mijn huid nog wel gevoelig, maar niet meer zo gevoelig als in de eerste 20 weken. Ook zijn de puistjes er bijna niet meer.

Aangezien ze altijd "roepen" een dochter neemt de schoonheid bij de moeder weg, begon ik al te lachen bij de 20 wkn echo ...... maar ik draag idd een meisje !!!!
    Bij mij gaat dat fabeltje dus op :):)

4. MamaNoor