Hey allemaal! Ik ben niet zwanger. .. wil het wel dolgraag zijn! Ik heb nu last van veel witte vloed. Wie van de dames had dit ook en bleek zwanger. En op hoeveel dpo ong kreeg je deze witte vloed? Tsja... sorry... moet ergens mn hoop uit halen
Op hoeveel dpo zit je nu? Ik had het deze ronde ook al enkele dagen na de ovulatie, had sowieso veel symptomen deze maand vanaf zo'n 4dpo en mijn voorgevoel bleek te kloppen, zie onderschrift, al een paar mooie streepjes gezien de laatste dagen. Al moet m'n NOD dus nog komen en ben ik dus nog niet officieel zwanger. Ik vond de vloed dit keer meer dan normaal, voelde het 'lopen' (sorry ) en vond het er anders uitzien dan normaal. Echt wit, en een beetje lotionachtig ofzo. Heb er inmiddels wel veel over gelezen en weet dat elk symptoom dat je voor NOD hebt, ook gewoon kan worden veroorzaakt door bijv. de progesteronstijging, en dat het dus nog niets hoeft te zeggen, tot je positief test. Ik hoop natuurlijk voor jou dat het hartstikke raak is, ik duim voor je!
Dankjewel voor het antwoorden. Ik zit rond 8 dpo. Jaa bij mij is het dus ook lotionachtig (haha) en ja ik voel et ook lopen.... Je hebt gelijk, ik moet gewoon wachten tot mn nod. Nog een week!