Probeer dit eens; Vitaecare De site ziet er een beetje amateuristisch uit maar het is een prima webshop. Ik gebruik dit al jaren en zeker nu, tijdens mijn zwangerschap, heb ik er veel baat bij. Gewoon een zeep zonder troep, met enkel natuurlijke spulletjes erin. Google anders op 'black african soap' dan kan je lezen hoe goed spul het is. Succes in ieder geval!
Bij mij trekt het nu langzaam weg. Ik ben ook gestopt met het eten van chocola. Ik weet dat er gezegd wordt dat het daar niet mee te maken heeft, maar ik weet zeker dat dat bij mij zo is. Als ik nu een paasei eet, heb ik morgen een puist. Maar goed, in het begin van mijn zwangerschap kon ik de verleiding niet weerstaan en vrat ik zo een reep weg. Gigantisch, wat zag ik er uit. Voorlopig maar geen chocola. Vriendin van mij probeert het zo af en toe weer na al 3 jaar chocolade-vrij te leven, maar het levert haar nog elke keer een puist op.
Ik ben sinds vandaag 20 weken en sinds anderhalve week heb ik per dag minder last. Het is nu zelfs bijna weg!!! En het was echt heel erg. Dus er is nog hoop
Mijn gezicht staat onder de pukkels net als in mijn puber tijd vreselijk en bij mij echt hormoon gebonden