Ik zit met mijn handen in het haar . Ben bijna uitgerekend en we hebben nog geen naam. Ik heb an zich genoeg inspiratie maar manlief vind niets leuk. Nu is er 1 naam die wellicht ook voor hem een optie is, alleen.... hij is bang dat niemand direct weet of het dan een jongen of een meisje is. Graag jullie mening in de poll ! Heb je nog andere leuke ideeen (1 lettergreep en (oud) hollands) dan zijn die meer dan welkom. Alvast bedankt !
Ik vind het een jongensnaam, maar ik denk wel dat je man een beetje gelijk hebt dat niet iedereen het direct zal weten. Maar het is natuurlijk de vraag of dat erg is.
Ik heb het even op me in laten werken en vind het eigenlijk wel een leuke naam. Niet helemaal mijn smaak maar ook zeker niet dat ik er een vervelende gedachte bij heb. Een jongensnaam dus.
ik vind het ook een jongensnaam, denkt je man dan wel een beetje mee als ie niks leuk vindt? mijn man was ook zo, hij keurde al mijn keuzes af tot ik tegen hem zei dat ie dan zelf maar een lijst met potentiele namen moet maken en dan kies ik wel, dat werkte .
Ha,ha jij hebt dus in mijn situatie gezeten. Hij keurt inderdaad alles af maar komt ondertussen zelf helemaal nergens mee. Ben het nu ook beu dus vanochtend heeft het zelfs een fikse ruzie opgeleverd. Ook niet de bedoeling maar ja. Hij denkt wel na (en dat geloof ik ook echt) maar het is nou eenmaal een twijfelkont. De naam van ons oudste zoontje vond hij ook niets maar toen heeft hij mij mijn zin gegeven en nu vindt hij het een geweldige naam.
Ja pfff die van mij komt alleen maar met namen als Tim Tom en Sam. Vreeeeeselijk! En mijn coole namen een beetje afkeuren.
Ik vind het een jongensnaam. Je hoort hem niet vaak. Die van mij was ook zo dus haha. Hij heeft ook een lijst gemaakt en daar hebben we een keuze uit gemaakt.
Mels vind ik een jongensnaam. Hier nog een paar andere suggesties; Jort Bren Sil Jenk Krist Mees Rein
Ik vind het een jongensnaam, maar doet me een beetje denken aan Nels. (kleine huis op de prairie). Tis niet mijn smaak maar ik vind het geen lelijke naam ofzo.
Duidelijk een jongensnaam hoor! Ennuh... die twijfel is snel genoeg weg met een paar blauwe balonnen voor het raam, het woord 'zoon' op het geboortekaartje, stoere jongenskleren ed
Klinkt voor mij als een meisjesnaam, maar dat komt denk ik omdat ik een Demelza heb gekend die vaak Mels genoemd werd
Absoluut een jongensnaam! Goed idee trouwens van die lijst. Ik ga manlief van het weekend aan het werk zetten
Ik vind 't denk ik meer een jongensnaam, maar toch moet ik aan een meisje denken als ik de naam hoor. Komt omdat mijn zusje altijd Mels genoemd wordt (ze heet Melanie).