Niet veel melk, stuwing

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door Kejay, 13 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kejay

Kejay Niet meer actief

Ik ben nu 5 dagen bezig met kolfen. Ik leg Keana af en toe aan, helaas kan dit niet altijd omdat ze onder de lamp ligt. Ze drinkt haar flesjes niet goed leeg en er is dus kans op uitdroging. Ik wil haar dus niet martelen en heb gekozen om om de 2 uur te kolfen.
    Nou heb ik een keizersnede gehad en het schijnt dan langer te duren voordat het op gang komt.
    Ik baal alleen enorm. Ik doe zo hard mijn best, heb de lactatiedeskundige gebeld, kolf op gezette tijden maar er komt geen vooruitgang in. Er komt steeds maar een paar milliliter uit. Vannacht 1x 10 ml en toen hield het weer op bij 2-3ml per keer.

Ik krijg nu enorm last van stuwing. Mijn borsten zijn opgezwollen en er zitten harde plekken in. Ik zou zo graag willen dat het op gang komt:(

Hebben jullie tips?

2. Rieneke

Rieneke Actief lid

26 mrt 2009
    352
    0
    0
    Jeetje meid wat vervelend allemaal.
    Dit is echt een typisch geval van lactatiekundige laten komen.
    Je schrijft dat je een lactatiekundige gebeld hebt, komt zij nog langs? In het ziekenhuis moet ook een lactatiekundige zijn die je moet kunnen helpen.
    Ik kan mij voorstellen dat je wilt dat het snel op gang komt en dit moet met een beetje hulp ook zeker mogelijk zijn.

Eventueel kan ik helpen met een lactatiekundige vinden, maar nogmaals vraag er eens naar in het ziekenhuis.

Succes!!
    Rieneke

Deel Deze Pagina