veel slapen bij verkoudheid?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Druif78, 29 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Mijn zoontje is sinds 3 dagen erg verkouden, hoesten en snotteren, maar geen koorts gelukkig. Hij heeft ook 2 nachten heel slecht geslapen. Ik hoorde hem elke 2 uur hoesten en een beetje huilen. Ook op de dag kon hij alleen hazenslaapjes doen ivm zn hoesten. Afgelopen nacht sliep hij eindelijk weer goed (ik heb m niet gehoord), maar hij blijft zo moe. Vanmorgen na 1,5 uur weer naar bed, bijna 2,5 uur geslapen, toen weer na 1 uur naar bed...
    Zo gaat t nu al 2 dagen, maar is dit normaal? Hij zal wat in te halen hebben, maar ik dacht dat dat vele slapen vooral bij koorts was, blijkbaar niet? Herkenbaar?

2. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Mijn zoontje (wel wat kleiner dan de jouwe, maar het gaat om het idee) was ook verkouden en sliep toen ook onwijs veel!
    Logisch ook, want als je nagaat hoe moe je zelf al kan worden van zo'n verstopte neus enz., dan zal dat bij die kleintjes nog wel erger zijn, denk ik.
    Zolang hij geen koorts heeft zou ik hem lekker laten slapen, hoor! Des te sneller voelt ie zich weer beter :) (zo werkt het bij mij tenminste wel)

3. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Ja, dat is ook zo... dacht dat ie wel zou zijn bijgeslapen na een dag en nacht goed veel rust, maar hij blijft erin! :D

4. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Is normaal hoor! Ws is hij niet zo lekker, waardoor hij veel slaapt. Heeft hij ook nodig om te herstellen. Beterschap!

5. Frieda

Frieda Bekend lid

24 feb 2009
    691
    1
    0
    Moeder, Huisvrouw, WAO-er
    Gewoon een goed mechanisme om het lichaam te laten herstellen van ziekte.
    Lekker veel laten slapen als hij het nodig heeft.
    Des te sneller is hij weer beter.

6. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Ok, fijn om te horen dat het er gewoon bij hoorde. Was al even bang dat het weer een 1 of ander sprong-gedrag zou zijn of iets dergelijks omdat hij geen koorts heeft, maar het hoort er dus gewoon bij!

7. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Ah! Toch koorts: 39,4, dat verklaart een hoop....
    Hij is alleen een beetje dreinerig en warm, maar verder niet...:(

8. zwelgje2000

zwelgje2000 Actief lid

9 jun 2009
    224
    0
    0
    Leerkracht
    Brabant
    Hey jakkes, koorts.....mn meisje is nu ook erg verkouden (overal, echt overal snot!) En slaap nu ook 3x (!) overdag. Nou ja, ze zal het nodig hebben,
    Beterschap!

9. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Ja zielig he? maar nu ik weet dat t ook echt koorts is ga ik er ook volledig in mee. Hoe meer slapen hoe sneller weer beter denk ik maar! Ook beterschap!

Deel Deze Pagina