ja ja ook ik ben een van de zovelen die hier even lekker haar hart komt luchten omdat er weer een paar dagen niet geslapen wordt overdag gaat het prima maar 's nachts........... pffffff hij is nu 13 maanden en er komen heel veel kiesjes tegelijk door. we hebben al zoveel geprobeerd, maar nu beginnen we ook moe te worden hahaha vanmorgen zat de kleine jongen al fijn om 5 uur mama en papa te roepen... chamodent, zetpilletje slokje water van alles geprobeerd maar er lijkt even niets te helpen zo dat ben ik kwijt... ik ga nu maar weer naar boven want hij huilt alweer,
Toen bij onze zoon 4 kiezen tegelijk doorkwamen sliep hij ook weken slecht, om 5uur gillend wakker en niet meer in slaap te krijgen. Gelukkig is het weer over, schrale troost als je er middenin zit, maar het is gelukkig een fase! Succes in ieder geval en anders misschien de kleine een keertje naar opa/oma/oppas doen, zodat je 1 nachtje door kan slapen?
Hier helpen panadolzetpillen erg goed en paracetamol smelttabletten goed. Die smelt tabletten hebben een smaakje en ik los ze op in een beetje water en geef het mijn zoon met een lepeltje deze tip heb ik van een buurvrouw en het helpt hier ook goed bij de doorkomende kiesjes. Het is ellende die kiesjes en tandjes, ik hou me er maar aan vast als ze er eenmaal zijn dan is het weer voorbij mijn zoon moet nog 4 kiesjes dus we zijn er bijna! (gelukkig) sterkte!
wat een fijne reacties doet me goed. we houden ons er inderdaad maar aan vast dat het een fase is.. hij is onlangs een keer uit logeren geweest en dat beviel wel een beetje. ik miste hem wel maar kon even lekker blijven liggen nog voorlopig zit dat er niet.. helaas @annetske hou vol meid je bent er bijna nog 4 te gaan succes jij ook nog even en alle anderen natuurlijk ook
Hier heeft de middelste altijd erge last gehad van tandjes en kiesjes. Ik gebruikte ook chamadent maar dat werkte voor geen meter toen ben ik overgegaan op dat andere spul wat je met een watte staafje op de plek kan smeren. Ben ff de naam kwijt oh ja dentinox. Dat werkte super en heb het ook bij de jongste gebruikt ook goede resultaten.