Ons mannetje gaat vandaag voor het eerst logeren maar zal ik hem daar in campingbedje of wandelwagen laten slapen? Vind matras van campingbedje zo dun namelijk.... Hoe doen jullie dat? Liefs mamalous
De eerste maanden nam ik lekker alleen de wandelwagen mee hoor, ook toen we een weekje op vakantie zijn geweest. Scheelt een hoop gesleep.
Hier heeft ze de eerste keer toen ze ergens bleef slapen in het campingbedje geslapen. Maar wandelwagenbak kan ook naar mijn mening.
Ik liet mijn zoon als hij uit ging logeren de 1e maanden in de bak van de kinderwagen slapen, later toen hij groter werd ging ik over op het campingbedje. Nu heb ik ook zo'n klein tentje, die zet ik op een bed neer, en hij slaapt er goed in die tentjes kun je al vanaf het begin gebruiken... geloof ik. en ze zijn compact en niet zwaar om mee te nemen.
zolang het paste inderdaad in de wagenbak. Later in het campingbedje, maar daar hebben we een reismatrasje bijgekocht (die we dus ook meeslepen telkens).
Kan allebei. Je kunt ook het ledikant matras in het campingbedje doen. Wel gesleep maar ja, liggen ze wel lekker.
wij hebben inderdaad ook nog een extra matrasje voor in het campingbedje. De eerste maanden sliep nathan gewoon in de wagenbak, nu in een campingbedje
Mijn vriend zei inderdaad ook dan nemen het matrasje van het ledikantje toch mee, maar ik denk dat ik voor de wandelwagen ga, we moeten al zoveel meenemen namelijk mmm lastig hoor
Mijn zoontje is pas met 4 maanden voor het eerst uit logeren geweest en toen was de kinderwagen geen optie meer maar als we op visite gingen en hij moest slapen dan sliep hij inderdaad gewoon in de kinderwagen. Met 4 maanden zijn we wel hem in een beetje gaan laten slapen want we wilden graag dat hij daaraan ook gewend raakte. Gaat dus nu met 11 maanden ook prima
Je hebt ook dikkere matrasjes voor in het campingbedje, die hebben wij ook en vind ik zelf een fijner idee, maar als hij nog zo klein is kan hij inderdaad makkelijk in de wagen slapen.
als je het matrasje te dun vindt kun je altijd nog kiezen om het matras van de wandelwagen uit de wandelwagen te halen en in het bedje te leggen, daar de dekentjes omheen te doen. hebben we een tijdje gedaan toen kleintje nog een paar weken oud was. Ik zie dat ik me gelukkig mag prijzen dat mn ouders en schoonouders een babykamertje hebben ingericht, groetjes