Ben aan het werk en wat vind ik in de koelkast... Koemelk en soja vrije margarine! Van het merk Bebo. Gegoogeld en wat blijkt, voor zover ik kan zien wordt het verkocht aan instellingen en bedrijven. Of weet iemand waar het te halen is? Sligro? Heb elk kuipje al bekeken en alleen dieet of halvarine te vinden!
Heb je er al eens aan gedacht om via voedingscentrum een boekje te bestellen waarbij je zelf kunt aangeven welke allergieen het om gaat? Dat sceeld een hoop zoeken. Overigens zag ik via google bio-halvarine Fertilia Dit zou ook koemelk en soja vrij zijn(?)
En die heb ik dus wel gevonden maar nu nog aan zien te komen... Margarine is toch beter heb ik me laten vertellen...
Dus je bent op je werk en je vindt het daar in de koelkast? Laat het dan lekker door je werk bestellen! Of denk ik nou te makkelijk? Of gewoon naar Bebo.eu - Home en daar het contactformulier invullen, ze kunnen je vast wel helpen!
Heb ik meteen gedaan toen ja maar misschien dat iemand het weet. Is die van C1000 margarine of halvarine? Ik ga nog vragen waar zij dat bestellen. De bebo is ook voor veganisten staat op de verpakking dus het lijkt me dat het ook wel gewoon verkocht zal worden...
Ik ga nog eens goed op zoek. Bij onze albert heijn hebben ze niet veel keuze valt me nu op, bijna allemaal dieet light of halvarine. Een C1000 heb ik jammer genoeg niet meer in de buurt dat is ook een albert heijn geworden. Nu even Zeeuws Meisje halvarine gekocht. Ik moet maar even een keer wat supermarkten af gaan. Heb nog niks gehoord op mijn mail trouwens. G
WAJANG: Ingredienten : 80% Plantaardige olien en vetten, water, E322, E471, E472c, E200, E330, E160a, aroma's , plantaardig eiwit, Vitamine A en D. E322 is lecithine en kan uit soja zijn.
Stom dat ze dan niet gewoon vermelden wat voor lecithine. Je moet er bijna een naslagwerk met E - nummers bij houden als je boodschappen doet!
Oh sorry, ik dacht ik probeer mee te denken Weet dat veganisten vaak wajang margarine gebruiken vandaar. Bij de Jumbo hebben ze trouwens erg veel keuze in alles vind ik.
Ja weet ik maar dacht dat ik dat gechecked had: niet dus Het lijkt me erg irritant als je alles al uitgezocht hebt en mensen denken (onterecht) nog nieuwe informatie voor je te hebben, vandaar de soya. Schiet ts niets mee op helaas