Hallo, Eerder deze week had ik een topic geopend over dat ik me zo zorgen maakte over mijn zoon. Hij had vijf dagen hoge koorts, weinig drinken en eten. Dag 6 geen koorts meer, wel allemaal kleine rode vlekjex op zn buik en rug. Ws de zesde ziekte. De koorts is helemaal weg, maar hij is nog niet de oude. Drinken gaat wel weer goed, eten nog maar matig. Alleen slaapt hij ineens zoveel! Vanmorgen tot kwart over negen en dan nog vind ik hem niet uitgeslapen. Hij is nog erg hangerig. Zijn dit naweeen van het ziek zijn?
Als ik griep heb gehad, spring ik ook niet als herboren op wanneer de koorts weg is; lekker uitzieken door veel te slapen! Let erop dat hij goed drinkt, verder 'm lekker vertroetelen en lekker veel laten slapen als hij dat nodig heeft!
Uiteraard zijn dat de naweëen! Ziek zijn en koorts hebben kost die kleintjes super veel energie. Je zult hetzelfde straks zien als hij tanden krijgt, daar gaat ook een hoop lichamelijke energie in zitten. Heel normaal dus dat hij langer slaapt. Hij zal het nodig hebben, dus lekker laten liggen .