Veel slapen - normaal?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door dreumesmama, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Ons kleine meisje wordt volgende maand alweer 3 maanden. Ze heeft een paar moeilijke eerste weken gehad (kma) maar sinds ik op dieet ben gaat het super met haar.

Ze slaapt echt ontzettend veel, ik klaag ook niet hoor. Maar is dat wel normaal?
    's Nachts slaapt ze 11 uur aan 1 stuk. Dan is ze een uurtje wakker incl. voeding en slaapt weer tot de volgende voeding. Enzo verder, ze is echt max. 1.5u wakker.

Echt tijd om zich te ontwikkelen krijgt ze zo niet lijkt me?

2. Sonjaa

Sonjaa Bekend lid

13 nov 2010
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook een meisje van die leeftijd die erg veel slaapt. Ik kan haar ook niet langer wakker houden dan 1,5 uur maar ze ontwikkelt zich prima. Als jouw kindje zich goed ontwikkeld zou ik me er niet te druk om maken en lekker genieten van de rust :D

3. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Nou de rust is hier ver te zoeken met een vervelende bijna kleuter in huis ;)
    Maar ze zal wel zoveel slaap nodig hebben? De oudste sliep bijna niet dus dit is wel even wennen.

4. misa

misa Niet meer actief

Herkenbaar! Hier ook een grote slaapkop!
    Ik hield vaak dit een beetje aan, want dit was echt de max wat hij vol kon houden.
    inbakeren.nl - slaappatroon van baby's
    Nu nog heeft mijn zoontje 3 slaapjes en kan vaak maar 2, heel soms 3 uur wakker zijn.

5. sam32

sam32 Bekend lid

14 jul 2010
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Max anderhalf uur wakker is denk ik ook wel normaal voor die kleintjes. Onze zoon sliep met 3 maand ook zo veel. Nu nog is hij max 2 uur wakker en gaat dan weer naar bed. Meestal is het zelfs maar anderhalf uur

6. ona81

ona81 Bekend lid

19 aug 2011
    844
    0
    0
    Heerlijk thuis geweest tot onze zoon 8 manden was,
    Idem hier toen onze zoon zo oud was. Hij dronk daarbij gerust 3 kwartier, dus bleef er weinig tijd over, maar hij bepaalt daarin, hoor!

Deel Deze Pagina