wat zijn dit voor rode vlekjes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door acire, 13 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. acire

acire Fanatiek lid

de titel zegt het al.. weet iemand wat dit is? ze heeft er een stuk of zes over heel dr lichaam ineens

2. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Muggenbultjes? Vlooien beten? Zo ziet het er in elk geval uit voor mij.

3. acire

acire Fanatiek lid

dat had ik zelf nog niets een bedacht :oops: dat zou best eens kunnen

4. Deb26

Deb26 Bekend lid

3 okt 2006
    626
    0
    16
    Mijn dochter heeft precies zo'n plekje op d'r wang en oor. Dacht zelf dat het misschien een reactie op het fruit zou zijn. Maar weet het niet zeker.

5. acire

acire Fanatiek lid

ik was vanmiddag voor mezelf even bij de dokter en vertelde hem dat ze rode vlekjes had, hij dacht aan de warmte maar ze kunnen ook met tandjes te maken hebben.
    Omdat hij niet de moeite nam even te kijken vraag ik het hier nog even na

6. Angeltje24

Angeltje24 Bekend lid

22 nov 2006
    536
    1
    18
    Ik wilde net een onderwerp gaan posten omdat ik even de schrik had dat onze kleine meid voor de 2e keer in 3 maanden tijd de waterpokken zij krijgen. Net ontdekte ik een stuk of 6 van die rooie vlekjes op haar rug en schouder. Toen ze 4 en een halve maand oud was heeft ze de waterpokken gehad. Eeven dacht ik misschien zijn het muggenbeten..maar op haar rug? Toen ik net las dat het misschien ook met tandjes te maken kan hebben dacht ik weer das heel goed mogelijk. Haar eerste tandje is sinds dit weeknd door en ze volgen nu allen achter elkaar! Daarintegen kan het ook weer de warmte zijn...pfff het blijft gissen...:S

7. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    onze boef heeft ook sinds vanmorgen flinke uitslag in zijn nek, kleine rode vlekken en sommige lijken op een puistje. ik dacht dat dit kwam door de warmte, maar meneer heeft nog geen tanden maar wel al weken 4 flinke witte bulten in zijn tandvlees zitten.
    we wachten het hier maar af of het tandjes zijn of de warmte, we komen er snel genoeg achter denk ik.
    joyce

8. Angeltje24

Angeltje24 Bekend lid

22 nov 2006
    536
    1
    18
    Nina heeft sinds het pinksterweekend haar eerste 2 ondertandjes door. Boven is haar tandvlees ook helemaal wit dus dat zit er ook aan te komen denk ik. Sinds gisteren heeft ze rode vlekjes met een heel klein wit puntje op haar schouders en rug. Op haar schouders heeft ze er wel 6 zitten sinds vanochtend. De waterpokken heeft ze al gehad en volgens mij had er dan al nu een blaasje op moeten zitten. Ik vraag me echt af wat dit is. Lijkt me sterk dat een mug zo veel kan prikken. Hoe zien de vlekjes er bij jullie uit? En waar?

9. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Mijn dochetje heeft ze ook in haar nek en achter haar oren zitten. Ik denk dat het door het zweten komt, er is hier nog geen tand in aantocht.

10. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    hier ook een op het ene wangetje twee vlekjes die op een puistje of muggenbultje lijken en nu zag ik net dat op zn andere wangetje ook een vlekje komt....
    Zou dit een kinderziekte zijn? Hij is de afgelopen dagen nl erg verkouden; dat komt nu los, dus hoest hij als een gek... heel zielig...

11. Mamainspe

Mamainspe Bekend lid

1 mei 2006
    663
    0
    0
    Hier ook precies het zelfde diana heeft er ook een stuk of 6 a 7.
    op dr armpje bij dr nek op dr buik op dr rug op dr handje en op dr bovenbeen.
    Ach ze heeft er geen last van volgens mij want ze lacht de hele dag door tussen dr slaapjes

12. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Britt had ook van die vlekjes toen ze een maand of 5 was,Ik ging er mee naar het CB, en het waren gewone muggenbulten..Bij die kleintjes is het alleen nog maar een vlekje.

Deel Deze Pagina