Ik ben benieuwd hoevaak het consultatiebureau bij uw zoon de indaling van de teelballen hebben gecontroleerd. Toevallig kwam ik in gesprek met iemand waar het maar 1x gecheckt was en bij mijn zoon wel 3a4 keer! Krijg hier een beetje een naar gevoel van, wel door 3 verschillende mensen trouwens.
Hier bij elk bezoek volgens mij. Heb 2 jongens en bij papa zijn ze er toen te laat bij geweest en heeft dus operatie nodig gehad. Dus hier heel blij met al die controles
Niet dat ik me zo kan herinneren eigenlijk.. Misschien de eerste keer? Hoe vaak zouden ze dat moeten doen? Kun je het zelf checken?
Volgens mij bij elke controle bij de arts, dus niet bij de verpleegkundige. Ik meen dus inmiddels zo'n 3 keer?! Maar heb er eerlijk gezegd niet zo op gelet...
Een naar gevoel? Omdat ze het vaker gecheckt hebben? Sorry hoor maar dat snap ik even niet. Hier volgens mij ook elke keer dat ik er ben, dus al meerdere keren...
Volgens mij ook elke keer. Bij de oudste (bijna 3) er de laatste keer ook specifiek gevraagd het te controleren, omdat ik twijfelde of ze wel ingedaald waren. Voor mij dus gewoon een standaard onderdeel van het bezoek, net zoals het wegen.
Haha oja ik gooi het op de hitte. Volgens mijn vriend hebben ze dit in het begin een keer gecheckt en was het toen goed.
Volgens mij keken ze altijd even in de luier voor de liezen maar ook algemene controle. Is er BV geen heftige luier uitslag?