ik wil een voorjaars-zomerjasje halen voor mn zoontje. Zit alleen heel erg te twijfelen kwa maat, 86 of 92. Zijn winterjas is 80 en kwa armen verzuipt hij er nog steeds in... kwa shirts heeft hij nu 80/86, maar draagt ook al 1 shirt van 92, al zit deze nog wel ruim. Hij is nu 15 maanden en weet dat ze nu niet meer zo super snel groeien... zou 86 groot genoeg zijn?
Hier had ik geen zomerjasje, deed vaak een vestje aan, en bij mooi weer helemaal niets eroverheen. Je hebt tegenwoordig dunnen en dikke vestjes. Qua jas ligt het eraan wat voor model. Hier zit ons zoontje in 98 maar heeft een jas van 104, en zomer 3 vestjes.
Ik zou voor een jasje in maat 86 gaan. Die moet het waarschijnlijk wel redden tot na de zomer, zeker als zijn winterjas maat 80 nu nog past. Het verschilt natuurlijk wel een beetje van merk tot merk. Zou het dus gewoon even passen.
Ik zou ook voor 86 gaan! Zelf zit ik ook een beetje in dubio.. Ze zitnu begin 80.. Dus 80 of 86? Moeilijk altijd he?!
Je moet echt kijken hoe het zit, Quincy had vorige zomer een jasje maat 74, die aan het einde van de zomer nog steeds te groot was en een spijkerjasje maat 80 die aan het einde van de zomer nog net paste
Ik zou voor maat 92 gaan. Onze zoon is nu 20 maanden en heeft nu maat 92. Maat 86 kan al niet meer. Terwijl dat een paar maanden geleden nog wel kon. Flinke groeispurt met 18 maanden.
Ik neem hem gewoon mee naar de winkel... Voor de zomer neem ik ook zoizo een vest. Maar vind een jasje toch ook wel fijn.
hier even oud jochie, maar echt nog in 86 hoor. 92 is echt nog te groot. Ik zou lekker passen, en dan beslissen. Heb zelf een zomer en winterjas, en een gevoerd vest voor tussen de seizoenen. Die had ie van de herfst al aan, en gaat komende herfst ws ook nog wel passen. Goed, dan zit het in het begin wat ruim, maakte mij niet zo uit.
Ik heb hetzelfde dillema, ik heb voor een maatje 86 gekozen. Nou is mijn kleine man 3 maand jonger als de jouwe maar ze groeien nu niet zo snel meer he..
Hier ook het dillema, hij gaat nu langzaam over naar 80 (bovenkant is al 80, maar broekjes nog 74) dus aankomende week even kijken voor een jasje
Ik zou 92 kopen.. Beter wat te groot dan te klein en daarbij kan de jas ook nog prima in t najaar als t niet helemaal past... Dan komen weer dezelfde temperaturen als nu in t voorjaar
Ik zou 86 doen. Nog een half jaar in een te groot jasje is ook niet mooi. Mijn dochter zit hier al bijna een jaar in 86. Zo hard groeien ze dan niet meer.