Onze dochter is nu 5 weken oud. Ze heeft van begin veel geslapen. Werd geleidelijk steeds meer wakker. Tot 20 minuten max na voeding op eerste slaap signalen weer in wieg. Ze heeft van begin af aan veel gespuugd. Boert er sinds een week na een borst voeding flink op los. Zo hard kan ik niet eens. Maar slaapt sinds een week ook ineens 5 minuten na aanleggen weer. Dan hou ik haar recht op. Ja hoor een ongelofelijke boer en heel veel spuug dikke klodders met wat slijm en nee niet in een boog maar wel zo dat ik de spetters op mijn bril heb als ze een 75 cm bij me weg is. Moet me bij elke voeding omkleden wat ben zeiknat en met dit weer stinkt het als je het eens op laat drogen omdat mn kleren allemaal in de was zitten. Wil na dit spugen en boeren weer een kantje. Dan herhaalt zich in wat mindere mate het voorgaande. Dan slaapt ze en leg ik haar maar weer in de wieg. De eerste 4 weken hebben we haar na een voeding "mee mogen maken". Focussen met de ogen tot bewuste eerste glimlach en zelfs paar keer gek kijken naar haar hand die naar beneden op haar snoetje viel. Heel tevreden kindje. Niks huilen. Tegen over dus nu dit verhaal. En daarbij is ze tijdens slapen of juist met inslapen wat onrustiger geworden. Ik vind het jammer dat ik niet ff lekker zoals eerst met haar kan kletsen een glimlach krijg of gewoon even tegen open ogen aankijken. Is dit normaal? Vind het een beetje gek dat ze ineens meer gaat slapen en wat onrustiger is. Verder is ze fantastisch!! Hartelijk dank alvast! Ondertussen mom of 3 kids!!
Hoi hoi, De borstvoeding is goed op gang in ieder geval. Geef je twee borsten of eentje? Groeit ze goed? En hoe is het met de ontlasting?? Groetjes Adrienne