niks werkt tegen de pijn ia dat normaal?

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door innesuliven, 6 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. innesuliven

innesuliven Niet meer actief

hii,

ik ben in de nacht van 5 augustus bevallen van een dochtertje (wiesje) ik heb sinds 16.30 veel pijn en neem daarvoor paracetamol in alleen het werkt niet het verlicht de pijn niet eens, ik lig huilend in bed en omdat ik zoveel pijn heb rol ik de ene keer op mn buik dan op mn rug en dan weer op mijn ene zij enz.. ook maakt mijn vriebd kruiken klaar maar ook dat verlicht hooguit de pijn, ik word het nu al zat en kan niet slapen weet u wat het is of kan zijn of wat er tegen te doen is, ik heb dit ook al bij mijn eigen kraamverzorgster neergelegt (gebelt) en zei zegt dat ze er morgen naar kibkt maar zoals nu is ga ik de nacht niet doorkomen.

x inne

2. Adrienne

Adrienne Fanatiek lid
    Medewerker

9 mrt 2010
    2.192
    5
    38
    Hoi hoi,

Hoe gaat het nu? Je kunt in zo'n geval altijd beter meteen de verloskundige bellen hoor!

Groetjes Adrienne

3. innesuliven

hi adrienne,

ik had gisteren om 14.45 zo'n pijn dat de verloskundige besloten heeft om naar het ziekenhuis te gaan, daar kwamen we rond 3e maar ze konden deze dag niks doen vanwegen drukte, ik kreeg een ruggenprik tegen de pijn voor de nacht.
    om 10.30 echo van mn buik om te kijken waar het vandaan komt, ik houd u op de hoogte!

innelinde

4. Adrienne

Adrienne Fanatiek lid
    Medewerker

9 mrt 2010
    2.192
    5
    38
    Hoi hoi,

Oke, ik ben benieuwd, hopelijk valt het mee!!

Groetjes Adrienne

5. innesuliven

hii,

de echo heeft geconstateerd dat er een stukje placenta is blijven zitten, ze hebben hem rond 14 uur eruit gehaalt (vaginaal), ik ben nu lekker thuis omdat ik een ruggenprik heb gehad en geen narcose, ik ben wel sinds ik thuis ben veel aan het slapen en als ik niet slaap voed of knuffel ik met mn dochtertje, ik heb wel nog steeds veel pijn maar dat was normaal zeiden de artsen, nu heb ik nog 1 vraag; is het normaal dat ik tijdens een groote boodschap veel drukkende pijn in mn vagin heb?

x innelinde

6. Adrienne

Adrienne Fanatiek lid
    Medewerker

9 mrt 2010
    2.192
    5
    38
    Hoi hoi,

Ik denk dat dat er een beetje bij hoort.

Bij twijfel de verloskundige gerust bellen hoor.

Een goed herstel gewenst

Groetjes Adrienne

Deel Deze Pagina