Morgen allemaal ! Ik twijfel echt heel erg of ik zwanger ben.... dit omdat ik een test heb gedaan die positief is uitgevallen, maar ik heb ook een blaasontsteking schijnt nu. En ik heb hier en daar gelezen dat daardoor je ZW test wel beinvloed kan worden? weeeeeeeeeet of heeft iemand hier ervaring mee?? groetjes !
HCG zit niet in je urine als je een blaasontsteking hebt, oftewel HCG wordt alleen aangemaakt als je zwanger bent, of door hormoon tabletten/spuit Dus volgens mij is er geen verband tussen een posi test en een blaasontsteking. Dus ben je gewoon zwanger
Bedankt voor je reactie! ik hoorde dat als je een blaasontsteking hebt, dat je dan eiwitten aanmaakt en dat door een test ook gezien kan worden als hcg..... :S maar goed... ik denk dat ik zo maar nog een keer naar de drogist loop voor nog een paar testen ! misschien dat de clearblue digital goed is? heb je daar ervaring mee? is het eigenlijk ook zo , hoe donker de 'roze'streep van zwanger zijn dat je dan ook verder in het stadium bent van zwanger zijn??
Mijn eerste test was een week voor mn ongesteldheid, en die was inderdaad heel licht, en een aantal dagen was hier inderdaad donkerder. en daarna heb ik geen test meer gedaan. De zwangerschap daarvoor heb ik gewoon de digitale van cb gedaan. heb toen tegelijkertijd met de cb ook een gewone test gedaan, hier is de foto.
Ja, doorgaans wel, (je laatste vraag ). Ik zou niet al dat geld uitgeven aan clear blue hoor. De testen van Kruidvat 2 voor 5 euro zijn veel beter, (testte ik eerder positief mee toen ik zwanger was van Thirza: was toen 2,5 week overtijd voor ik positief ging testen).
ik heb de CB digitaal ook maar bij 1 van de 3 zwangerschappen gebruikt, wou hem gewoon is een keer gebruikt hebben hahaha
Het schijnt idd te kunnen dat je door extra eiwitten in urine een posi zw.test kunt hebben.. nu heb ik zelf regelmatig duffe streepjes op testen, maar tijdens t hoogte punt van een blaasontsteking heb ik ook s getest en de test was witer dan wit... dus ik zeg ZWANGER!!
En volgens mij kan een blaasontsteking juist 1 van de symptomen zijn die bij een zwangerschap horen, dus ik zou zeggen GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!! En wil je nog steeds meer zekerheid dan ga je toch even langs de huisarts?
Ik ben ook wel benieuwd bij mij is het juist omgekeerd. Volgende week heb ik (denk ik) mijn NOD sinds afgelopen zaterdag een blaasontsteking gevoel. Maar vandaag urine ingeleverd maar is schoon...