alweer ongesteld????

Discussion in 'Zwanger worden' started by lamisha1980, Jul 28, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lamisha1980

lamisha1980 Fanatiek lid

May 1, 2010
    1,179
    62
    48
    hoi allemaal

ik ben op 27 april gestopt met de laatste pil en 6 mei kreeg ik netjes mijn ontrekkingsbloeding van 5 dgn.

nou vanaf de ontrekkingsbloeding kreeg ik na 42dgn mijn eerste natuurlijke menstruatie op 17 juni van 5 dgn.

toen na 27 dgn op 13 juli mijn tweede natuurlijke menstruatie van 5dgn.

maar na 2 dgn op 19 juli kreeg ik iedere dag bruin/rood bloedverlies/slijm en duurde tot 23 juli.

24 juli,25 juli en 26 juli had ik niets meer maar wel erg vochtig slijmerige witte afscheiding en 27 juli heel klein beetje bruine afscheiding.

vandaag verlies ik weer rood/bruinverlies en word steeds roder en roder met druppels en erger.

word ik weer na 16dgn ongesteld? zo een korte duur? en is dit wel normaal??

ik weet het echt allemaal niet meer :(

2. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Ik zou denk ik contact opnemen met je huisarts want zoveel bloedverlies is niet normaal vind ik.

3. Milan2009

Milan2009 Actief lid

Nov 3, 2011
    495
    0
    0
    Zou ook contact opnemen met je huisarts.. Ik heb het ook gehad maar dit kwam omdat mijn cyclus in de war was door een vroege bevalling.. Ik heb bloed geprikt vanwege ijzer te kort of bloedarmoede..
    Ik denk wel dat het nog steeds te maken heb met ontpillen.. Bij de een duurt het langer dan bij de ander..

Sterkte ermee

4. lamisha1980

lamisha1980 Fanatiek lid

May 1, 2010
    1,179
    62
    48
    het is niet hetzelfde als menstruatie..gewoon wat helderrood bloedverlies wat ik kan opvangen in inlegkruisje..word nu weer wat minder..echt raar.

24,25, en 26 juli had ik helemaal niets alleen witte slijm afscheiding en die dagen zouden mijn vruchtbare dagen en eisprong zijn.
    we hebben die 3 dagen ook geklust.

totdat ik 27 juli bruine slijm kreeg en gisteren/vandaag wat helderrood druppels bloedverlies in inlegkruisje kreeg. :(

5. SDenise

SDenise Fanatiek lid

Jan 27, 2012
    1,859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Dat laatste kan ook te maken hebben met je eisprong..
    Toen ik een positieve ovutest had, ging ik ook bloeden een aantal dagen en dat stond in verband met mijn eisprong....

Share This Page