Kadotjes eerste verjaardag

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Arti13, 30 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Evy is bijna 1 jaar en wij krijgen nu de vraag van de omgeving wat ze voor haar eerste verjaardag wil hebben. Maar ik heb dus geen flauw idee! Voor mijn gevoel heeft ze alles al. We houden ook niet echt van veel herriemakend speelgoed. En verder hebben we alles al in de range van rammlaars en duplu tot een babylaptop. Wij geven zelf een big bobby car. Maar naast kleertjes, een dekbedovertrek of zoiets weet ik het gewoon niet. En dat vind ik zo erg, want ik wil niet zomaar iets vragen om maar iets te vragen. En vaak willen mensen toch iets geven, want ik zeg altijd joh dat hoeft niet, maar ik weet van mijzelf dat je toch iets wilt geven.

Mijn vraag aan jullie,..weten jullie kleinigheidjes waar je een 1-jarige plezier mee doet of misschien iets wat praktisch en leuk is!

2. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

iets wat niet een echte kleinigheid is maar schoentjes voorals ze gaat lopen? (misschien kunnen mensen samen doen?)

Ik vind het een moeilijke vraag. kom straks ook met hetzelfde probleem. Meestal heb je alles zo'n beetje wel.

3. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Aan schoentjes dacht ik ook, maar ik vind dat ook zo leuk om zelf te kopen,...:);)
    Kleertjes kun je natuurlijk niet genoeg hebben. En daar ben ik ook niet zo heel moeilijk in.

4. Tese

Tese Niet meer actief

Wij hebben op de uitnodiging gezet: Bonnen of speelgoed. We hebben veel bonnen gehad waar ik heel blij mee was aangezien hij 3 januari jarig was. Hij had al veel gehad in december. Nu kunnen we halverwege het jaar ook nog wat leuks voor hem kopen.

5. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Je bedoelt denk ik cadeaubonnen toch? Ja dat met december hebben wij ook natuurlijk. Met sinterklaas en kerst is ze ook verwend. En in de zomer willen we inderdaad ook wat geven. Mijn oma geeft sowieso altijd geld, dus dat kunnen we dan mooi besteden aan een leuke emmer en schep of zoiets.

6. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    - Houten blokjes/Blokken kar.
    - Kartonnen zelf lees -> kijk boekjes.
    - Mooi voorlees/prenten boek.
    - Xylofoon (zo een van hout met van die verschillende kleurtjes).
    - Een pop/poppenwagentje.
    - Vormenstoof.
    - Bal.

...Denkt nog even rustig verder...

7. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Tafeltje met (2) stoeltje(s).

Ik vond het ook erg moeilijk, vooral omdat die kleine in december jarig is..

8. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

dat begrijp ik heel goed. vooral de eerste stappers. zo bijzonder! moelijk dan he! wat te vragen. en ook maar hopen dat je niks dubbel krijgt wabnt dat gebeurd ook best vaak op kinderverjaardagen. had ik ook eens. dacht ik iets heel leuks te hebben gekocht wat echt bij dat kindje pastte hadden ze het zelf gekocht . haha maar wel een goed kado dus eigenlijk dan.

9. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    luiers :p Nee maar inderdaad bonnen goed idee. Wij willen (ik en mijn man) een loopauto kopen. En dan rest van familie inderdaad iets van bonnen zodat je zelf wat leuks kan uitzoeken. Kregen bij geboorte echt veel kleding en helft vonden we niet om aan te zien :p

Succes!

10. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    En nog even een aanvulling op mn andere lijstje:
    - Bordje/bekertje.
    - Naamarmbandje/bedelarmbandje.
    - Eigen stoeltje (bijv zo een zitzak of stoffen fauteuil - hoe schrijf je dat joh!).
    - Zandbak.
    - Zomerspeelgoedsetje (emmertje/zeefje/schepje).
    - Badeendjes/Badspeelgoed.
    - Kralenspiraal ding (geen idee hoe je dat noemt).
    - Slofjes.
    - Buggy-boekje.
    - Houten trein set.
    - Little People (wel een beetje herrie).
    - Duplo.
    - Een visje/visjes (haha).
    - Houten puzzel.

Verder weet ik het niet hoor ;)!

Liefs, Hanneke!

11. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Wow Hanneke,..jij weet echt een hoop leuke dingen! Maar jij had er natuurlijk ook nog twee tegelijk ;):)

Een hoop hebben we al, maar er zitten leuke dingen tussen!
    Puzzel, slofjes, nog een bekertje kan geen kwaad, little people vind ik idd ook wel leuk, eigen stoeltje, iets met d'r naam,...zo'n treintje is wel leuk, armbandje. Zo kom ik toch al weer eens tuk verder. Superbedankt!

12. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Hier wist ik ook niks te vragen, heb dus maar om een zandbak (schelp) voor in de zomer gevraagd. Zijn niet zo duur en altijd handig!

13. kylain

kylain Bekend lid

7 mei 2008
    928
    0
    16
    Orthodontistassistente
    Zoetermeer
    Hoi Hoi,

Hier hebben we met de familie van mijn mans kant met zn alleen een fietsje gekocht waar ze vanaf 9 maanden inkunnen.
    Misschien ook wel leuk zeker nu het weer wat mooier weer word.

Groetjes Lysanne

14. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    een pop
    een keuketje
    keuken spuletjes
    puzels
    boekjes
    buiten speelgoed oa fietsje loopfietsje zandbak spulln in de zandbak
    bon voor eerst schoentjes
    knutsel spullen verf papier wasco krijtjes
    houte kralen om een keting te rijgen

15. foetbal

foetbal Actief lid

20 feb 2008
    209
    0
    0
    Iets waar ze over een paar maanden mee kan spelen. Iets voor buiten.
    Bij zo'n big bobby car is een duwstok trouwens ook handig...... (staan op de site)

16. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.199
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Wauw wat een leuke cadeau ideeën om te vragen. Hier wordt er ook al zo af en toe gevraag weet je al wat. Nu dus wel hihi

17. citta

citta Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.023
    0
    0
    [url=http://www.zwangerschapspagina.nl][img]http:/
    rotterdam
    ik heb voor mijn meissie geld gevraagt
    want we willen dan een speelhuis en glijbaan enz kopen voor in de tuin
    want ze heeft speelgoed zat binnen door sint en kerst gehad
    en ze is over 2 weken jarig 14 febuari
    want anders weten we het ook niet
    en als we speelgoed weer vragen dan krijgt ze 30 stuks van die dingen waar moeten we het allemaal laten
    eerst stappelen we het in de box maar nu we de box opgeruimt hebben
    want we zat er nooit in
    weten we nu al niet meer waar we het moeten laten
    en ze speelt haast met 2 zelfde dingen

succes

18. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Leuke overal (ik zag bij Welkoop/Boerenbond een hele leuke rode met "boerenzakdoek-print")
    Laarsjes
    Slee????
    Zandbakspeelgoed

Ik heb voor mezelf ook alvast een lijstje aangemaakt met verjaardagswensen, bij ons duurt het nog tot begin april, maar de vragen zullen straks ook wel komen.

19. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Wij hebben gisteren de eerste verjaardag gevierd en ik heb ook (uitdrukkelijk bijna) gevraagd om geen speelgoed te kopen met lampjes, toeters en bellen want daar hebben we ten eerste meer dan genoeg van en ten tweede speelt Charlotte er niet tot nauwelijks mee. Ik heb dus dingen gevraagd voor deze zomer en de rest van het jaar tot aan sinterklaas geloof ik ;). Dit heeft ze gekregen:
    * slofjes van babypaws, altijd goed voor in huis, ook al ze straks al kan lopen
    * paraplu jip en janneke
    * regenlaarsjes
    * woezel-en pip ronde vormen toren van hout, erg leuk
    * tandenborstelhouder Nijntje
    * kleertjes voor de zomer
    * kapstokje voor haar slaapkamer
    * schommel
    * cadeaubon van kinderkledingzaak
    * houten puzzel
    * bouwpakket met nijlpaard van playskool met noppenblokjes, erg felle kleuren en meteen favoriet!
    * pakketje van Lief! voor bad en haarlotion.

Allemaal vrij kleine cadeautjes dus maar wel erg functioneel. Paraplu, laarsjes, schommel en slofjes heb ik zelf gevraagd. Succes!

20. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Leuke cadeauideetjes! Super meiden, heb al veel overgenomen voor op mijn lijstje! Dankudanku

Deel Deze Pagina