Wij willen er graag nog een kindje bij. Daarom ben ik 15 november gestopt met de pil (en meteen gestart met foliumzuur). Op 17 november onttrekkingsbloeding, duurde tot de 22e. Nu heb ik volgens mij op 1 december m'n eisprong gevoeld. Was behoorlijk pijnlijk. Kan ik me niet meer zo herinneren van toen we voor onze eerste gingen. Tussentijds met vlagen misselijk, krampje hier en krampje daar. Niks bijzonders, maar je let overal op als je gestopt bent, lijkt het wel. En nu? Lig ik op de bank met een kruik op mn onderbuik. Zoveel last van (ik denk) eierstokken. Het lijkt alsof er een soort bal in m'n onderbuik zit, voelt ook heel hard aan. En een soort krampen/steken/spierpijn dus. Kan het niet goed omschrijven. Vanmiddag geklust met m'n lief en het was echt pijnlijk. Niet down under, maar echt in m'n onderbuik zelf. Iemand ervaring? Is dit nou ontpillen?!
Niemand een idee? Buikpijn is inmiddels ver over. Zou het eisprong zijn geweest? Of is dat 'te laat' 21 dagen na menstruatie?
Hoi, Ik ben ook pas gestopt met de pil (september) wij gaan ook voor een tweede kindje. Nu heb ik de klachten die je omschrijft ook gehad. M'n eisprong voelde ik overduidelijk en zelfs na m'n eisprong anderhalve week iedere keer krampjes en als ik ging zitten of staan voelde ik dat zelfs onderin. Helaas van het weekend ongi geworden, dus ik denk dat het met ontpillen te maken heeft, maar iedere situatie en ieder lichaam is weer anders!
Hoi, hier precies hetzelfde! Zit nu te wachten op ongi denk ik.. Komt maar niks, maar testen ook niet postitief.. Maar die pijn is niet grappig nee..
Ik heb ook hele erge pijnen in onderbuik en onderste. normaal had ik het vandaag moeten worden maar is nog niks. Had ook laat een positieve ovu test op dag 18 en cyclus van 28 dus dacht mis nu wel weer langer? (September gestopt met pil)
Hm allemaal dezelfde kwaaltjes dus.. Stomme pil ook. Laten we hopen dat ons allemaal snel een zwangerschap is gegund.
Kan zomaar een eisprong zijn, kan soms behoorlijk pijnlijk zijn. En na 21 dagen kan door het ontpillen. Of misschien innesteling? Moeilijk te zeggen...
Hoi meid. Ligt denk ik wel aan t ontpillen hoor. Ik had er in t begin ook erg last van. Had tijdens mij ei zelfs twee keer een ovulatieblieding met echt helderrood bloed daarna werd t steeds minder.. je lichaam reageert op deze manier op de hormonen
Hoi, ik ben eergisteren (dinsdag) ongesteld geworden. Bruinrood en niet heel heftig. Nu is het alweer bijna over... Twee dagen, dat is wel heel kort toch? En normaal heb ik gewoon echt bloed bloed, niet bruinrood bloed. (jakkes, dat klinkt echt smerig.. Sorry.. ) Snap er niks van, maar ik hoop dat het zo blijft en dat het over is en we aan de tweede ronde kunnen beginnen! Lekker om de dag! Hahha, mijn man vond het stiekem best jammer volgens mij, maar hij zei van niet, want: "nu mag ik om de dag". hihi! Op naar mijn eisprong, ik had een libido van hier tot de maan afgelopen keer. Niet normaal! Voortplantingsinstinct . Hoe is het verder met jullie? Al ongi of een positieve test?
Nou had ik dus ook bruinrood achtig en nu ook nog iets. maar gisteren ook heel heel weinig en nu ook. zou je dan nog positieve kunnen testen?
Nou meiden, hoe is het nu met jullie?? Ik heb geen idee wat het in jullie geval betekent... Ik snap er niks van. Inmiddels dag 29. Gisteren een negatieve test. Misschien een lange cyclus? Ik voel ook nog niks wat op een naderende menstruatie lijkt. Maar ja, de eerste keer na het stoppen met de pil kan het natuurlijk best langer duren dan anders.. Ik wacht het nog even af en dan test ik weer. Toch wel spannend nu..
En dag 31 is voorbij zonder enig bloedverlies of iets wat lijkt op een aankomende menstruatie. Maar, ook weer een negatieve test vanochtend. Ik snap er niks meer van. Kan het 21 dagen duren tot je eisprong? Zodat ik nu nog maar op 10 dpo zit? Of is het gewoon een lange cyclus. Jeetje wat een getwijfel toch weer.
Ik ben toch ongesteld geworden alleen nog steeds van die pijnen echt niet normaal zo pijn. nog even en dan ronde 5 in. het gaat sneller dan ik had gedacht dat maakt het minder erg. maarja een positieve test daar gaan we natuurlijk voor. hoe gaat het met de rest?
Zou inderdaad zomaar van je eisprong komen. Toen ik na zo'n 5 jaar met de pil stopte heb ik 2x op de SEH een avond doorgebracht omdat we dachten dat ik blindedarmontsteking had, zo'n vreselijke pijn had ik en het was waarschijnlijk m'n eisprong... Was na 3 x gelukkig over
Bij mij geen eisprong pijn maar door menstruatie. maarja blijf op nu nog last van houden. zou ook wel door stoppen van pil komen. in september gestopt
Oh jammer dat je toch ongesteld bent geworden.. Maar vol moed de volgende ronde in he! Hier nog steeds niks. Morgen of overmorgen nog maar eens een testje doen.