Heyhey, Als eerste hartstikke bedankt dat jullie dit willen doen! Ik zit met een vraag, ik heb een aantal weken geleden al veel slijmverlies gehad (slijmprop?) en ben toen voor een nachtje opgenomen geweest omdat het al aan het rommelen was. Ook was de bmm al flink week geworden alleen nog geen opening. Weeënremmers gekregen enz. Nu sinds een paar weken ben ik van die pillen af en gaat het super. Tot een paar dagen terug... weer regelmatig slijmverlies, omdat mij is verteld door de gyn. vorige week dat dit geen kwaad kan maakte ik me er ook niet zo'n zorgen om. Maar sinds vandaag heb ik pijnlijke harde buiken en verlies dus weer grote klodders (sorry weet t niet anders te omschrijven) Kunnen die pijnlijke harde buiken en dat vele slijmverlies kwaad? En wil dit iets zeggen? Groetjes Joyce (ps keep up the good work! )
Hi Joyce, Slijmverlies mag en kan geen kwaad. De slijmprop heeft niet zon bijzondere funcite dat die tot de bevalling moet blijven zitten. vaak verlies j e de slijmproppen in delen, zoals bij jou nu het geval lijkt. De harde buiken is wel iets dat je in de gaten moet houden. Zodra daar regelmaat in gaat zitten en vaker dan om het kwartier komt dan moet je wel weer contact op gaan nemen met je verloskundige of gynaecoloog. Maar geen gekke dingen he! laat je kindje nog maar ff lekker in je buik zitten! Imek
Hey, Thanks voor je snelle antwoord! Ik zal de harde buiken zeker in de gaten houden! (en nee was eigenlijk niet van plan om gekke dingen te doen ) X Joyce