15 weken en erge banden pijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lovecouple, 23 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    Hoi Dames,

Ik heb even een vraagje.
    Ik had al een paar vraagjes gestuurd bij een ander topic, maar ik ben 15 weken en heb nu ergggg last van bandenpijn.. Tenminste ik denk dat dat het is. Ik werk 3 dagen per week van 8 tot 5 als administratief mederwerker en ikz it de hele dag.. nu heb ik al 3 dagen erg pijn met opstaan als ik te lang heb gezeten. En net wilde ik ook opstaan en kreeg ik een hele erge steek rechts onder bij mijn buik.. Wat kan ik nu het beste doen? Ik ga zowiesio vanmiddag even nieuwe ondergoed bestellen met een buikband, maar kan dit kwaad dat ik zo pijn heb?

2. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Ik heb het ook gehad met 15 weken. Ik had toen zo'n pijn dat ik zelfs het ziekenhuis heb gebeld :oops: .
    Ik denk wel dat als je zo lang zit, je het veel moet afwisselen met staan en stukjes lopen. Dat ondergoed met zo'n ingebouwde band kan ook goed ja. En dan gewoon paracetamolletje nemen ofzo.. En als het niet gaat misschien toch aan je baas vragen of tijdelijk iets minder kan werken???

3. KleinWondertje

KleinWondertje Niet meer actief

Even wat vaker naar de wc lopen of koffie halen, dat je een beetje in beweging blijft.
    Ik had het helaas al met 10 weken en dacht dat ik gek was omdat ik niemand er zo vroeg over hoor. Helaas vertelde de VK mij dat ik dus wel de 'gelukkige' was en er niet veel aan te doen is. Ik zit ook 2 hele dagen en ga af en toe gewoon rondje lopen of ga staan tijdens de post uitpakken of stempelen :).

4. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    oohh..het kan pijn doen he? Vooral met opstaan. Heb het gevoel dat die baarmoeder dan aan de banden aan het bungeejumpen is. Ik heb wel gemerkt, dat voorzichtig opstaan en even de spieren wat spannen voordat je dat doet, kunnen helpen.

5. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    wat vaker rond lopen/ bewegen

Deel Deze Pagina