veel slijmverlies

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door mamavan1, 28 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavan1

mamavan1 Actief lid

16 jul 2008
    455
    0
    0
    sint-truiden
    ik ben 6 weken zwanger ,en heb onmenselijk veel slijmverlies,ik voel geregeld zo een druppel ,dan haast ik me naar het wc om te zien als het maar geen bloed is :( ,
    hebben jullie ook zoveel last van slijmverlies?

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ja!! hier ook haha..
    heb afgelopen weekend trouwens wel bloedverlies gehad maar dat is gelukkig weer helemaal weg:D:D schijnt best normaal te zijn..
    slijmverlies/afscheiding ook trouwens.. aan het eind van je zwangerschap schijnt het nog erger te worden haha..

3. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hier ook en bij mn vorige zwangerschap ook. ja tegen het einde had ik dat helemaal veel..haha jakkie ;)

4. lisacar

lisacar Actief lid

Ja, ik heb dat ook ! En schrik er soms best wel van omdat ik het dan gewoon voel lopen. Ben ook vaak ongerust dat het bloed of donkere afscheiding is. Gelukkig tot nu toe alleen maar witte vloed.

Gr. Lisacar

5. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    oh dat heb ik dus ook, vind het erg vervelend dat ik het af en toe gewoon voel. Denk dan direct dat het niet goed is en haast me naar de wc. Mijn onderbroek is dan gewoon een beetje nat.

Maar goed gelukkig hoort het er dan bij he

6. ellyedwin

ellyedwin Lid

11 apr 2009
    38
    0
    0
    landgraaf
    hallo
    ik ben ook pas zwanger en heb ook last van wit slijm verlies
    bij mijn eerste zwangerschap had ik dat ook
    maar nu heb ik ook heel soms een beetje krampjes maar we nemen het er maar bij we krijgen er tenslotte iets heel moois voor terug he

7. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Pff gelukkig hebben jullie er ook last van. Ik ben de hele tijd bang dat ik toch nog ongesteld word.
    Vanmiddag voelde ik het er gewoon uitlopen. Het was net of ik een beetje in mijn broek geplast had!

8. Nelizz

Nelizz Actief lid

7 feb 2009
    325
    0
    0
    hoi meiden,

hebben jullie heel helder slijm? een beetje net als wat de meeste bij een eisprong hebben?
    Ik heb nu ook heel veel slijm, maar ik weet niet of ik zwanger ben (tot nog toe negatief getest). Het lijkt me stug dat mijn eisprong nu pas is, maar het kan aangezien ik net pas gestopt ben.
    Hopelijk mag ik me toch snel bij jullie voegen :)

9. Ook ik heb veel slijmverlies en net zoals hier al eerder werd gezegd, veel witte vloed.
    Heb dan ook het gevoel dat ik bloed verlies, dus snel naar de WC en dan is er helemaal niets.

10. Ik heb in ieder geval geen helder slijm, maar wit (creme) kleurige afscheiding.

11. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Hoi, ik heb sinds gisteren ook veel doorzichtig-licht wit slijmverlies. Soms is het net alsof er een drupje in mijn broekje ligt!
    Heb ook eens met een tampon gecontroleerd en het is echt heel slijmerig en ruikt een beetje zoals azijn... (ja echt wanhopig :) )
    Hadden jullie dit ook al vanaf het begin?

12. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ja hoor hier ook!!

13. marissie83

1 feb 2009
    35
    0
    0
    hier ook iemand met veel slijm verlies al heb ik het nu minder dan vorige maand. vorige maand had ik voor mijn ongi erg veel witverlies dus had ik een beetje hoop dat ik heel misschien zwanger zou kunnen zijn maar helaas, na 2 weken overtijd werd ik dan toch ongi.
    nu is het deze maand anders, heb ik wel slijm maar minder. ook had ik een week na mijn ei een soort doorzichtig slijm met een heel klein beetje bruinige sliertjes (sorry, lekker smakelijk) ik weet nu dus weer niet waar ik aan toen ben, wat kan een vrouwenlichaam toch gek doen!! heeft iemand een idee wat dat had kunnen zijn?
    ik hoop een klein beetje op innesteling maar heb vanmorgen (wel te vroeg) getest maar natuurlijk negatief :(

14. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Hey marissie83, ik duim mee!! Tis inderdaag nog wat vroeg, maar het kan zeker nog altijd... Hopelijk binnen enkele dagen een mooie positieve test :)
    Ik heb nu iets minder last van dat doorzichtig slijm (het blijft meer vanbinnen zitten) en migraine is over, maar nog altijd geen ongie! Deze morgen heb ik dan maar een test gedaan (Kruidvat 2 voor 5) maar helaas negatief... Pff nu weet ik het ook niet meer :(

15. marissie83

1 feb 2009
    35
    0
    0
    hey ineke1983, wat spannend!! misschien maakt jouw lichaam nog te weinig hormonen aan!! spannend!! succes met testen! ik hoop dat hij bij jou positief aan gaat geven, ik wacht nog ff een weekje denk ik.. als dan de ongi er nog niet is dan test ik nog een keer.

succes en ik ben beniewd!! ik lees het wel op de site!

liefs

16. marissie83

1 feb 2009
    35
    0
    0
    hey ineke1983, wat spannend!! misschien maakt jouw lichaam nog te weinig hormonen aan!! spannend!! succes met testen! ik hoop dat hij bij jou positief aan gaat geven, ik wacht nog ff een weekje denk ik.. als dan de ongi er nog niet is dan test ik nog een keer.

succes en ik ben beniewd!! ik lees het wel op de site!

liefs

17. Kelleyy

Kelleyy Niet meer actief

Spannend Ineke1983! Ik had/heb zelf ook meer witverlies!!

18. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Inderdaad zeer spannend en verwarrend allemaal :) heb ook zo kleine prikkeltjes in m'n onderbuik. Helemaal niet zoals met ongie, meer een getintel!
    Ik ga denk ik donderdag nog eens testen en anders wacht ik tot maandag want dan verjaart m'n man en dat zou pas een leuk verjaardagscadeautje zijn!
    Ik hoop echt zoooo hard dat ik niet ongesteld word... zaterdag trouwens een trouwfeest en dan helemaal geen zin in de migraine en dikke buik die daarbij horen...
    marissie ik duim ook voor jou mee ;)

19. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Vandaag opnieuw getest... nog altijd negatief!
    Ik vermoed dat ik dan waarschijnlijk een late eisprong heb gehad :(
    Toch goed nieuws langs de andere kant, want ik denk dat dit dan mijn eerste echte eisprong was sinds ik gestopt ben met de pil, want daarvoor heb ik dit nooit gehad!
    Het zal nog even afwachten worden...

20. belliebeer

1 apr 2009
    25
    0
    0
    Nibbixwoud
    hier ook. getinkel komt met ook bekend voor

Deel Deze Pagina