Kan dit?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Jellybean1976, 14 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Hallo allemaal,

Vorige maand kreeg ik al heel snel symptomen, misselijkheid, gevoelige tepels en vermoeidheid. Toen bleek ik inderdaad zwanger te zijn, maar op 19 juni kreeg ik een zogenaamde spontane miskraam. Helaas ...............:(

Volgens de gyneacoloog (3 juli) was alles schoon en hij zag dat mijn cyclus weer was begonnen.
    Sinds vorige week dinsdag voel ik me weer misselijk en heb buikkrampen/diaree. Heb ook zo'n vieze smaak in mijn mond wat ik vorige maand niet had.
    Wat tepels betreft, geen gevoeligheid.

Kan het zo zijn dat ik weer zo snel zwanger ben?
    Ik had de laatste maanden een cyclus van 31 dagen, dus moet helaas tot zondag wachten.

Heeft iemand dit meegemaakt? Help

2. Maria0

Maria0 Bekend lid

9 sep 2007
    623
    0
    0
    Kraamzorg
    Enschede
    Hoii

Ik heb gehoort van mijn gynaecoloog dat je na een mk of ma
    direckt weer zwanger kunt worden als alles goed schoon is
    eigelijk raden ze aan om 1 menstruatie tewachten , maar het kan wel

ik zal gewoon even wachten en dan een test doen , en ook nu even een testje doen kijken of je hormonen van de mk al uit je lichaam zijn
    want straks doe je een testje en geeft die positief aan vooral het nog hormonen van je vorge zwangerschap zijn

Groetjes Maria
    Succes!!

3. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Hormonen van mijn vorige zwangerschap heb ik niet meer, na de mk heb ik getest op aanraden van mijn gyneacoloog en die was negatief.

Wordt inderdaad afwachten. :(

4. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    spannend !
    het zou heel goed kunnen, toch maar even afwachten
    tot je kunt gaan testen.

5. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    Ik heb ook altijd gehoord dat je na een miskraam vermeerder vruchtbaar bent.
    Dus het zou zeker kunnen hoor.
    Moeilijk joh nog wachten tot zondag, succes!!

6. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Ja super spannend. Ik was begin vorig jaar gestopt met de pil en heb een hele jaar lang gewoon een cyclus van 28 dagen gehad. Begin dit jaar is deze veranderd naar 31 dagen, dus wil gewoon rustig tot zondag wachten.

Ik ben nog steeds misselijk en kan niet goed tegen sterke geuren. Ik voel me constant opgeblazen, zelfs wanneer ik niet gegeten heb en blijf maar boeren.
    En sinds gisteren heb ik ook zo'n vieze smaak in mijn mond, zo'n metaal smaak. Heb ergens gelezen dat dit ook een symptoom kan zijn.

Alleen mijn borsten geven helemaal niks aan, terwijl ik dat vorige keer wel had.

Ik hoop echt dat het niet een spelletjes is van mijn lichaam. :(

Deel Deze Pagina