vraagje... ik heb vandaag ineens geen witte afscheiding meer mara gewoon doorschijnend :S het is net als de vruchbare draden zeg maar verder merk ik dat ik heel droog ben en geen zin meer heb in sex komt iemand dit bekend voor 1 dag voor nod???
Ik had ook vlak voor mijn NOD 'vruchtbaar' slijm. FF raakte ervan in de war. Sinds mijn positieve test heb ik ook bijna dagelijks wit slijm. Het is inmiddels al een paar dagen verder, ben benieuwd... Ik had gedacht van mijn wc-papier-fobie af te zijn als ik eenmaal zwanger ben, maar het is toch altijd even spannend als ik naar de wc ga. Gelukkig tot nu toe geen bloedverlies gehad.
Ik heb ook heel erg last momenteel van witte afscheiding moet echt telkens me onderbroek verschonen zal mij benieuwen of dit een symptoom is ofniet duimen jullie mee? Liefs Maria
Ik heb bij de witte afscheiding regelmatig ook witte klontjes zitten. Nu heb ik ook regelmatig last van schimmelinfecties en dan heb ik dat ook een beetje, maar nu is het erger. Heeft iemand dat ook? Vorige week was het een beetje roze, maar volgens de vk nix om me zorgen over te maken en waarschijnlijk gewoon irritatie vd candida-infectie. Maar nu zijn die klachten haast weg (met een zalfje) en blijven de klontjes, gelukkig alleen nog wit en niet meer roze. Toch vreemd....
ik heb gister een dikke prop doorzichtig slijm verloren net als vruchtbaarslijm zeg maar vreemd maar ja men zegt dat dit ook een teken is van zwanger zijn en zeker in het begin
Heb ik ook. Bij mij is het ook wit/creme.... Maar niet echt superhelder ofzo!! Vind het smerig, haha!! Maar inderdaad, ik heb er wel wat voor over!!!
Owja bah dat heb ik dus ook. Maar dat had ik ook altijd al rond mijn eisprong, soms baal ik echt van dat soort dingen. Vind het niet fris namelijk, maar het hoort er nu eenmaal bij en lang leve de inlegkruisjes Nu had ik gisteren licht oranje slijm verlies, een heel klein beetje. En vandaag een klein beetje heel licht bloedverlies. Hopelijk niks aan de hand, en de kans is groot dat het goed gaat aangezien ik het hartje al heb zien kloppen gelukkig. PS: Terugkomende schimmelinfectie kan ook komen doordat de zuurtegraad is aangetast vanwege een blaasontsteking. Mijn vorige zwangerschap heb ik heel lang met een blaasontsteking doorgelopen omdat de huisarts dacht dat het aan de candida lag. Niet dus! dus ik adviseer om je op blaasontsteking te laten testen
Ik heb sinds mijn NOD een blaasontsteking gehad, kwam ik na 1 week achter. Heb toen een week aan de anti-biotica gezeten. Kan het zo snel terug zijn, laatste tablet is zo'n 4 weken terug? Zal het wel in de gaten houden. Ik moet verder niet vaak plassen trouwens en dat had ik toen wel. Maar toch ff opletten...
Hier veel witverlies tot aan nu. Tip, koop geen wcpapier met roze bloemetjes tot je niet meer elke keer als je wat voelt lopen naar de wc gaat. Ik schrok me elke keer een hoedje, en dan kwam ik er weer achter dat het de roze bloemetjes waren.
Ik zit nu een week voor me nod. Heb tijdens me eisprong vruchtbaarslijm gehad. Nu heb ik sinds gister echt heeel veel (vruchtbaar)slijm verlies. Het ziet er hetzelfde uit. Heb ook al een paar dagen krampjes rond me baarmoeder. Dit heb ik in de voorgaande 7 rondes nog nooit gehad. Dit wordt dus een spannende week.
Hallo, Ik heb dus ook ineens veel wittige cremeachtige afscheiding (echt wel veel dat je denk gatver snel een schone onderbroek) Maar ik heb pas vrijdag mijn eisprong gehad dus ik weet niet of het bij mij te maken heeft met een mogelijke zwangerschap... Wat ik me wel afvraag??? Hoe kan het want tijdens een zwangerschap en na je eisprong zit je baarmoeder toch potdicht???
Ik heb enorm veel wit, had het al na mijn ei, ging een tijdje weg, en nu weer heelveel. Net als Daan is het regelmatig schrik, idd met dat roze wc papier haha! Ik vind het wel heel vies
Hihi hier nog zo eentje...Ben me ook een keer te pletter geschrokken door dat wc papier met roze bloemmetjes
vandaag erg lichte roze slijmverlies. maakt me een beetje bang. verder geen krampen of wat dan ook. als het maar goed blijft....
Zoals jullie zien ben ik nog steeds niet ongesteld. Heb zondagchtend voor het laatst getest maar negatief. Ga morgenochtend weer testen, ben benieuwd! Ben bang dat het weer negatief is, en dat me ei gewoon later is gesprongen. ls dat zo is vind ik het wel vreemd. Ben al 7 maanden redelijk regelmatig en dan nu dit. Maar mijn vraag: Ik had 14 juni veel vruchtbaarslijm en de dagen ervoor ook vruchtbaarslijm verlies alleen dan wat minder. Dit heb ik elke maand rond deze peride, nu had ik dus dag 19,20,21 weer erg veel (vruchtbaar)slijm. Iemand hier ervaring mee? Dat zou dus rond me inesteltijd zijn geweest maar lees nergens dat je met je innesteling veel slijm kan verliezen.
Het kan wel gelukkig... ik heb sinds een week ook weer veel slijm verlies en 2 licht positieve testen gehad.. Vorige zwangerschap had ik aantal dagen na de eisprong ook veel slijm verlies en dat heeft geduurd totdat ik een curretage heb gehad... Gewoon van de week nog eens testen! ik duim voor je!