misselijk, honger,vol gevoel pffff

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door pooh7605, 9 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pooh7605

pooh7605 Actief lid

20 apr 2006
    178
    0
    0
    Zweden
    hoi,

ik ben hier al een tijdje niet meer geweest, nu is mijn tweede kindje op komst en ben sinds een paar dagen misselijk.

heb de hele tijd een vol gevoel en toch heb ik honger, dan eet ik wat en daar wordt ik zo overvol van en een misselijk gevoel. zo is het de hele dag door.

bij mijn eerste zwangerscap had ik nergens geen last van, het is uit te houden maar vrij vervelend ook als je een 2,5 jarig kindje rond hebt lopen die ook vrij veel aandacht wil hebben.

kan niet zomaar gaan liggen en rustig doen.

meer die hier last van hebben:(

2. MamavanRowan

MamavanRowan Actief lid

9 jun 2009
    205
    0
    0
    voorlopig thuisblijfmama
    Zeeland
    hoi,van harte gefeliciteerd met je zwangeschap...ben zelf nog maar 4,5 week zwanger maar ben ontzettend moe,en veel hoofdpijn..ons zoontje is bijna 1,5 jaar,maar toen ik van hem zwanger was,werkte ik nog fulltime,en als je je dan rot voelt kun je niet zomaar even gaan zitten,en nu wel,ik vind het zelf makkelijker juist,maar de "zware" maanden komen nog hè,als alles goed mag gaan,natuurlijk...

Veel succes

3. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Hoi, ik ben ook zo ziek. Ik heb ook gepost in 'wanneer begon bij jou de misselijkheid' (ander topic)

Ik slik emesafene, medicijn tegen de misselijkheid. Ik word er alleen erg moe en duizelig van, dat is ook weer niet de bedoeling dus ik ga vanaf morgen 1 pil minder nemen.

Jammer he, ik heb nou niet het blije gevoel wat ik behoor te hebben. Dat misselijke gevoel (vergelijk het met flink wagenziek of zeeziek) bederft zo wel de pret.

Ik heb ook nog maar geen blije doos aangevraagd....zolang ik zelf nog geen blije doos ben!

Over 3 weken een echo en dan weet ik weer waar ik het voor doe ;)

4. sanzon

sanzon Actief lid

11 jul 2009
    265
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi.
    ik ben nu ook net 4 weken en 4 dagen zwanger.
    en ook vol gevoel, maar ook honger. en soms vlagen van misselijkheid.
    sinds vandaag ook nog koppijn erbij.
    en stijfe nek.
    en ik moet constant naar de wc.
    en me linkerborst doet ook zeer.

hoop dat het kosten uit blijft.

succes.

sandra

5. Maria0

Maria0 Bekend lid

9 sep 2007
    623
    0
    0
    Kraamzorg
    Enschede
    hoii

ik heb dit ook , ik heb een hongerig gevoel , maar
    als ik wat eet ben ik snel voel en word ik wat misselijk
    en een soort opborrelend gevoel

Liefs

6. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ik heb het ook, verschrikkelijk. Ik ben de hele dag door misselijk. Gelukkig blijft het overgeven bij 1 x per dag, dus dat valt mee.
    Maar ik moet om het uur wat eten. Doe ik dat niet, dan krijg ik krampen. Maar ik heb helemaal behoefte om te eten, want ik heb nergens zin in. Blegh. De roze wolk is er nog lang niet.

7. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier hetzelfde. Kleine beetjes blijven eten werkt het beste maar soms weet ik gewoon niet meer wat ik moet eten.
    Vanmorgen ook weer overgegeven :( Hoop dat ik me snel helemaal toppie voel, dan kan ik er ook wat meer van genieten.

Deel Deze Pagina