Een dikke slier afscheiding had ik ook 4 dagen na mijn eisprong en toen was ik ook zwanger!! Spannend!!
Spannend MsRock! Balen van je nega testen Hier ook last van meer slijm dan anders! Dus ook in spanning. Ik zit op dag 27!
ik ben nu 4 dagen overtijd, zonet naar de wc geweest had ik ineens een dikke klodder rekbaar slijm op me papier. Nu dat eruit is heb ik ineens last van krampen. Net als je je slijmprop verliest en ineens weeen hebt zo voeld het bij mij nu klinkt raar. Maar zo is het nu dikke prop slijm eruit en nu steeds krampen. De testen zeiden gister nog negatief pff wou wel eens weten waar ik aan toe ben!
Ja erg he, ik heb ook al 2 testjes gedaan, allebei omo-wit! Ik wil het ook weten haha, hoezo ongeduldig!!?? Succes met wachten!
Ik had een paar dagen geleden gereageerd en zie banner! Het kan dus nog wel, hopelijk heb je snel duidelijkheid
Van harte met je zwangerschap!! Super!!! De laatste weken heb ik wel wat minder slijmverlies. Ik had het echt vanaf mijn ei tot 1 week daarna zeg maar. Maar nog steeds nega testen en geen ongi te bekennen, zit ondertussen op dag 33.
Spannend MsRock! Hier ook wat meer slijm dan anders, en vanochtend misselijk, maar ben sowieso regelmatig misselijk. Ik duim voor alle slijmerige meiden Hehe... Roze testen voor iedereen!!
Ik bleek toch niet zwanger te zijn vorige ronde.. zo kan je lichaam je steeds weer voor de 'gek' houden zie je wel...