Hey meiden Ben nu bijna 38 weken zwanger, en heb sinds een aantal dagen heel veel last van slijmverlies, het is helemaal wit. Soms voel ik het er ook gewoon 'uitlopen' Moet nu ook elke keer bij een wc bezoek een nieuw inlegkruisje pakken.. Het is dus geen rozeverlies of oud bloed, wie heeft dat ook gehad en weet wat het is Is dit een begin van de bekende slijmprop of toch niet..
ik had dat al 2 weken en nu sinds 3 dagen is t erg rood en geirriteerd nu blijkt t een flinke schimmel infectie te zijn maar dat hoeft bij jou natuurlijk niet maar hou t wel even in de gaten
volgens mij kan je ipv 1 'slijmprop' ook over meerdere dagen beetjes slijm verliezen, dan komt het gewoon in delen eruit! dus zou het best kunnen zijn
Ik heb er ook vrij veel last van, maar heb niet het idee dat het de slijmprop is, die moet volgens mij echt behoorlijk taai zijn en gaat in de meeste gevallen dacht ik ook gepaard met wat (oud)bloedverlies...
Senna, heel herkenbaar! De prop is bij mij niet wit, die verlies ik in delen en is meer groen/ gelig van kleur. Dit is ook echt heel taai van structuur. Het vele slijmverlies heb ik ook en dat is ook wel stevig zeg maar, maar niet taai te noemen. Het hoort bij het einde en het drukkende hoofdje van die kleine op je bmm!
Bedankt voor jullie antwoorden Het is de gewoon ff afwachten hoe het nou verder gaat, en ik zal zeker ff in de gaten houden of het niet een infectie wordt @Mlien & Odess Dus jullie hebben er dus ook zoveel last van
Ik had het ook het leek op dat cervix slijm van je vruchtbare dagen, maar dan heel veel. Ik heb het een weekje gehad en ben toen bevallen.
Ik heb het sinds vandaag toevallig! Het berichtje van chai geeft me wel wat hoop! Laten we hopen dat het dat betekent!
Jij geeft de burger moed Ik kan me het van de vorige keer ook van het einde herinneren, toen had ik het nu ook nog niet inderdaad. We gaan het meemaken!
Ik heb het ook, maar bevallen is hier nog lang niet de bedoeling. Dus hoop dat er ook andere verklaringen zijn.
kheb wel eerder heel veel slijm gehad maar tot een paar dagen geleden tot nu.. weer heel veel. lijkt op vruchtbare slijm haha. hoop dat het hier niet lang meer duren gaat.. (wel na 37 weken..of op week 37 dat maakt niet uit maar niet eerder)
ik had vanmorgen ineens een bloed/slijmprop verloren met daarna een klein beetje lichtrood bloed verlies en sinds dien heb ik dus nu last van steken/krampen in de onderbuik en zeurende pijn in de onderbuik. Zou dit het begin zijn?
Zou heel goed kunnen hoor Arije! Maar het hoeft natuurlijk niet gelijk na het verlies van je slijmprop te beginnen... Gewoon even kijken of de krampen door gaan zetten vandaag! Spannend!
Vandaag naar de VK geweest en het zou inderdaad de slijmprop zijn geweest verder is het redelijk rustig geworden af en toe nog wat slijmverlies, geen krampen meer al heeft het wel me nachtrust behoorlijk verstoord volgende week woensdag krijg ik nog een groei echo wordt verwacht dat het stevig kindje is en verder is het afwachten wanneer het zin heeft om te komen
Hier alleen nog gewoon slijmverlies, nog geen roodverlies of bruinverlies gespot! @arije Spannend hoor! Dus toch waarschijnlijk wel de slijmprop!