Beschimmeld brood gegeten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kylie1986, 12 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Ik kom er net achter dat ik beschimmeld brood heb gegeten. Voordat ik dit wist voelde ik me al misselijk.
    Kan dit kwaad?

2. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

26 aug 2011
    989
    0
    0
    nee volgens mij niet
    jij word er ziek van en spuugt dit hooguit uit maar gaat geloof ik niet in je bloed

anders bel je toch ff je verloskundige? min verloskundige heeft telefonische spreekuurtjes voor zulke vragen....
    wel zo geruststellend als je even kunt vragen :)

3. SteffieLove

15 jan 2012
    98
    0
    0
    noord holland
    Ik denk ook niet dat het heel veel kwaad kan.. Je word denk ik ook alleen al misselijk van het idee maar je kan idd je vk even bellen die van mij heeft ook telefonisch spreekuur :)..

Liefs

4. Enfermera

Enfermera Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.354
    0
    0
    Schimmel van brood is niet ongevaarlijk, ik zou even met je huisarts of verloskundige bellen.

5. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik zou ook even bellen, je bent bezorgd (zou ik ook zijn). Toch lees ik vooral dat broodschimmels het brood bederven, maar niet gevaarlijk zouden zijn. De zwarte is iig niet schadelijk:

Is het eten van broodschimmel gevaarlijk en wat zijn de langetermijn effecten? - Infecties - Online spreekuur - Gezondheidsplein.nl

Volgens mij kan je maagzuur een hoop aan ;) Een schimmel is niet per definitie een ziekteverwekker (denk aan schimmelkaas), ik weet niet of een vk van de microbiologie verstand heeft om je echt antwoord te geven, maar ze kan je wel adviseren of je misschien iets kunt gebruiken (norit ofzo).

6. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Ik heb dit ook gehad tijdens m'n zwangerschap. Ik was alleen misselijk erna, maar dat kan ook komen door het idee.

Als je het niet vertrouwd bel je toch even?

7. Kylie1986

Had al wat gegoogled, en vertrouw jullie ook :)

8. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

26 aug 2011
    989
    0
    0
    het is wel altijd handig om ff de verloskundige in zo spreekuurtje te bellen en t te vertellen
    want MOCHT er een complicatie komen, dan kunnen zij dit weer terugzien en misschien herleiden waar t vandaa komt ...

9. Kylie1986

Dat is waar..

Deel Deze Pagina