Ik kom er net achter dat ik beschimmeld brood heb gegeten. Voordat ik dit wist voelde ik me al misselijk. Kan dit kwaad?
nee volgens mij niet jij word er ziek van en spuugt dit hooguit uit maar gaat geloof ik niet in je bloed anders bel je toch ff je verloskundige? min verloskundige heeft telefonische spreekuurtjes voor zulke vragen.... wel zo geruststellend als je even kunt vragen
Ik denk ook niet dat het heel veel kwaad kan.. Je word denk ik ook alleen al misselijk van het idee maar je kan idd je vk even bellen die van mij heeft ook telefonisch spreekuur .. Liefs
Ik zou ook even bellen, je bent bezorgd (zou ik ook zijn). Toch lees ik vooral dat broodschimmels het brood bederven, maar niet gevaarlijk zouden zijn. De zwarte is iig niet schadelijk: Is het eten van broodschimmel gevaarlijk en wat zijn de langetermijn effecten? - Infecties - Online spreekuur - Gezondheidsplein.nl Volgens mij kan je maagzuur een hoop aan Een schimmel is niet per definitie een ziekteverwekker (denk aan schimmelkaas), ik weet niet of een vk van de microbiologie verstand heeft om je echt antwoord te geven, maar ze kan je wel adviseren of je misschien iets kunt gebruiken (norit ofzo).
Ik heb dit ook gehad tijdens m'n zwangerschap. Ik was alleen misselijk erna, maar dat kan ook komen door het idee. Als je het niet vertrouwd bel je toch even?
het is wel altijd handig om ff de verloskundige in zo spreekuurtje te bellen en t te vertellen want MOCHT er een complicatie komen, dan kunnen zij dit weer terugzien en misschien herleiden waar t vandaa komt ...