veel slijmverlies

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door chantal1984, 23 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Hoi Hoi

Heb een vraagje.... als je veel slijm verlies hebt houd dat in dat dan de bevalling in werking word gezet? want ik heb nu sinds een uurtje echt heel veel slijm verlies en ik denk miss is dat die slijm prop ofzo... Heb veder nog nergens last van maar vroeg me af of ik nu mijn VK moest bellen ofzo om door te geven dat ik veel slijm verlies hebt...

ALvast bedankt

Veel liefs Chantal

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi Chantal,

niets aan de hand. De slijmprop kun je al 4 weken van te voren verliezen en zegt niets over het starten van de bevalling.
    Je hoeft je verloskunige niet te bellen. Pas als je weeen hebt of vruchtwater verlies.

Groetjes Imke

3. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Oke bedankt,,,,

Maar hoe kan ik dan vruchtwater herkennen? En ik hoor ook vaak genoeg dat dat vruchtwater nog niet eens komt en dat ze dat pas hebben als ze de vliezen breken... Ben zo bang dat ik het niet door heb ofzo dat ik aan het bevallen ben... sorry als dat stom over komt :oops:....

Trouwens de beeb is momenteel behoorlijk onrustig hij beweegt veel en kan niet stil liggen... Is dit een teken miss dat hij er echt uit wilt ofzo? want ik heb hem al een hele tijd niet zo erg voelen bewegen, hij bewoog natuurlijk wel maar niet zo extreem als nu....

Deel Deze Pagina