Ik heb gisteren een pretecho gehad. Wat erg leuk was. Maar ze heeft wat dingen opgeschreven, ik wil toch even weten of het normaal is. We hebben ook 3d foto's erbij zitten, dat is leuk om te zien, maar op 1 foto lijkt het net alsof het gezichtje misvorm is. Volgens mijn vriend komt dit door het vruchtwater en alles en kun je het nu nog niet zo duidelijk zien. (zoals je altijd op foto's ziet). Kan dit kloppen. Ik ben nu trouwens 17 weken en 4 dagen. Het hoofdje heeft ze gemeten dat was 18 weken en 1 dag. Het maagje was al 18 weken en 6 dagen en de beentjes 17 weken en 3 dagen (gemeten van heup tot knie (volgens mij weet ik niet zeker). Het gewicht is 238 gram (is dit veel?) En als laatste zei ze dat het voor 80 % een meisje is (de vorige keer was het 80 % een jongen, toen was ik 12 weken, dus was het erg vroeg). Ben nu nog meer benieuwd Maar dat maakt verder natuurlijk niets uit. Ik hoop dat je antwoord kunt geven op mijn andere vragen. Alvast bedankt!
Hoi Indy, Een 3D echo kan heel mooi zijn maar kan ook eng zijn omdat wat vervormd over kan komen. Met 17 weken een 3D echo is ook erg vroeg ik zou het eerder adviseren bij 24-28 weken. Dan is het veel mooier. De maten en het gewicht zien er heel goed uit! PRIMA! Bij 12 weken zwangerschap kan je nog geen geslachtsbepaling doen, bij 16 weken kan je beter een onderscheid maken. Ik zou zeggen dat deze echo dus meer betrouwbaar is maar...........het kan altijd anders zijn. Groetjes imke
Hmmm ok, dank je wel! Ik ben nu nog meer benieuwd naar het geslacht! Ik zal op het einde nog een 3d echo laten maken. Gelukkig dat de maten en alles goed is. Dat is toch het belangrijkste!