Wie ervaring met Efamol pmp

Discussion in 'Zwanger worden' started by Margha, Feb 6, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Margha

Margha Fanatiek lid

Nov 19, 2008
    1,950
    25
    48
    Hallo,

Vandaag was ik in de drogist en zag Efamol pmp in het schap staan, dit zou helpen bij ongemakken bij de menstruatie. O.a. bij pijn tijdens en voorafgaand van de menstruatie. Ik heb er soms een cyclus tussen zitten dat ik erg veel pijn heb en deze maand is er ook zo eentje en vroeg mij af of iemand goede ervaring heeft met Efamol pmp.
    Zo ja dan wil ik het misschien gaan proberen, het licht er alleen een beetje aan hoe het nu loopt in het ZH.

2. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Jap, hier gebruikt... Goed spul :) vooral voor het stabiliseren van de cyclus en tegen klachtjes.. Ik was snel zwanger :).. Wel duur.. Maarja..

3. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    #3 Ytest, Feb 6, 2013
    Last edited: Feb 6, 2013
  4. Margha

Margha Fanatiek lid

Nov 19, 2008
    1,950
    25
    48
    Heb je het samen met de tarwekiemolie gebruikt? en hoe lang heb je het gebruikt tot je zwanger werd?
    Ik heb 1 ronde tarwekiemolie gebruikt en had toen een langer cyclus en toen gestopt maar heb ze nog wel staan. ik heb multivitamines van vsm puur mama. Ik heb eigenlijk alleen interesse in de efamol pmp omdat ik de rest al heb :)

5. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Ik heb 2 verpakkingingen gebruikt als ik het goed weet ;) ik deed de hele cycli door sochtends en savonds tarwekiemolie, en ik had teunisbloemolie die ik dan alleen tot de eisprong gebruikte. En dan iedere avond ook nog efamol en foliumzuur.

Door ovutesten wist ik dan wanneer ik moest stoppen met teunisbloemolie :)

De vierde ronde was het raak, waarvan de eerste ronde niets gebruikt. :D had overigens wel hele lange cycli ;)

6. Margha

Margha Fanatiek lid

Nov 19, 2008
    1,950
    25
    48
    Ik wacht vrijdag even af wat de uitslag van mijn hormoonwaarden zijn en als we het dan zo nog even moeten proberen wil ik het gaan kopen,
    Las trouwens dat er ook teunisbloemolie in zat op de site van efamol.
    Is Je luteale fase er ook langer mee geworden ik las eens een topic van je over een korte luteale fase, Die van mij is 10 a 11 en deze maand 12 dus wel goed volgens mij.

7. Margha

Margha Fanatiek lid

Nov 19, 2008
    1,950
    25
    48
    Ziin er nog meer meiden die ervaring hebben met efamol pmp?

8. Margha

Margha Fanatiek lid

Nov 19, 2008
    1,950
    25
    48
    Verder niemand die er ervaring mee heeft?

Share This Page