Na alle olie en dergelijke is er toch wat aanslag ontstaan. Met echte chemicalien wil ik niet aan de slag omdat ik het wel veilig wil houden. Wie heeft een tip voor me? Hoe krijg ik het bad weer mooi schoon?
Ik deed het eerst altijd met alcohol, maar dat ging eigenlijk ook niet echt lekker. Ik zweer nu bij Dasty van de Wibra. Wel even goed naspoelen daarna.
Witte Reus, keukenontvetter. Inspuiten, even laten inwerken. Daarna goed afnemen (afspoelen) met schoon water..
van die glorixdoekjes. Maar denk dat billendoekjes ook erg goed kunnen werken! en die heb je gewoon bij de hand, dus dat is makkelijk!
afwasmiddel, maar chemisch goedje kan toch geen kwaad je spoelt het toch weer uit, wat is het probleem dan?
I love anti-kal! Of HG ook superspul! Wat bedoel je met chemisch? Alles anders dan biologisch afbreekbaar? (Bijna) alle schoonmaakzooi is toch een soort van chemisch?
Bij hoe schoon is jouw huis gezien: karnemelk, inwrijven, inlaten trekken en uitboenen.zelf nooit geprobeerd want ik doe wel chemisch....