Hier ook gesneeuwt vanmiddag, maar was gelijk weer weg. Bij m'n ouders (15 km. verderop) bleef het wel liggen
Hier nog steeds zon, blauwe lucht en een paar witte wolken... Nog geen voorbode voor sneeuw te bekennen...
Ik wil ook sneeuw hier is het alleen maar vreselijk koud. -10 Morgen krijgen we hopenlijk een beetje sneeuw 1cm
Verkeer ondervindt hinder van sneeuw Uitgegeven: 6 februari 2007 15:00 DEN HAAG - Het verkeer in het westen ondervindt dinsdagmiddag hinder van de sneeuw. De buien trekken van het westen naar het oosten. De ANWB Verkeersdienst rekent op een zeer drukke avondspits, temeer omdat de sneeuwval onverwacht komt, aldus een woordvoerder. Momenteel sneeuwt het tussen Amsterdam en Rotterdam. De verwachting is dat de buien zich snel zullen uitbreiden naar het midden en het oosten van het land, aldus de woordvoerder. Reacties op dit bericht? Mail de redactie. Zoek nieuws over dit onderwerp Foto bij dit bericht? Stuur hem op! NU.nl homepage
Nou ja, menen jullie dat nou? SNEEUW? T lijkt hier wel lente hoor, lekker zonnetje erbij.. Kan me geen sneeuw voorstellen hier.
Tja hier komen de dikke vlokken nog steeds naar beneden. Op de A4 zelfs al flinke file door de sneeuwval..
Jaaaaaaaa, das nie eerlijk, jij zit in Denemarken ...En US Mommy in Amerika....hier in dit kikkerlandje gaan we van het ene uiterste in het andere Hier zijn de winters geen winter meer volgens mij...en als het dan sneeuwt is het voor een dag of 3 en dan is het weer over.En dan hebben we nog geluk...3 dagen Hoeveel graden ist in Denemarken nu dan?
hmm hier ook vanochtned wel dikke vlokken nu kleine vlokjes ben benieuwd of het blijft liggen half 5 rijles.. zegmaar over 25 minuten...