Zwaar ademen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mnonc, 6 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    hallo meiden!
    heb sinds 2 dagen dat ik moeite heb met ademen (heel zwaar).
    word er echt niet goed van.
    wie heeft dit nog meer?
    en iemand tips?

2. an12

an12 Actief lid

3 dec 2011
    487
    0
    16
    Vrouw
    huismama
    overijssel
    heb ik soms ook last van..vooral met dat warme weer van deze week. Heb ergens gelezen dat je kindje verder naar boven gaat liggen, en dat je longen daardoor in verdrukking komen en je dus lastiger kunt gaan ademen.
    Ik heb soms het idee dat ik ga hyperventileren..heb jij dat ook??
    Meestal ga ik even op bed liggen, of op de bank, kussen onder mn benen..even helemaal relaxt zeg maar, en proberen vanuit je buik adem te halen..meestal helpt dit wel bij mij, maar echt over gaat het niet, en het weer van de afgelopen dagen werkt ook niet echt lekker mee he.

3. Morgan

Morgan Actief lid

23 mei 2011
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat heb ik ook met vlagen sinds 30 weken. Dan heb ik het ineens heel benauwd en dan gaat het ook vanzelf weer weg. Maar als je het al 2 dagen non stop hebt zou ik toch even na laten kijken of er niet iets anders aan de hand is wat niets met je zwangerschap te maken heeft.

4. Morgan

Morgan Actief lid

23 mei 2011
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ja en niet meer op je rug liggen. Daar kan je het ook heel benauwd van krijgen doordat je buik heel zwaar is.

5. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Ja herkenbaar, ik ga dan even liggen dat helpt.

6. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    An12: ja precies dat gevoel heb ik! Idd als ik lig gaat het beter.. Maar met die warmte blijf ik ook niet lang liggen. Van mij mag het even weer afkoelen:$

Morgan: op mn zij ligt niet comfortabel, op de een of andere manier lig ik op mn rug en dan een beetje t hoofdeind verhoogd het lekkerst.

7. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Goed en relax rechtop zitten en als het echt te gek word handen/ armen de lucht in. Zo maak je meer ruimte in je middenrif waardoor je makkelijker kan ademen. Probeer niet te oppervlakkig adem te halen maar met je hele buik.

8. Zonnebloem25

Zonnebloem25 Actief lid

18 mei 2012
    431
    0
    0
    herkenbaar hoor.
    Komt door het groeien van je baarmoeder.

Deel Deze Pagina